جمعه 30 شهریور 1403

پلتفرم تریبون، ارائه‌دهندۀ خدمات بازاریابی دیجیتال و سئو، سرویس جدیدی را با عنوان «خرید اعتباری» راه‌اندازی کرده است. این سرویس که با همکاری یکتاپی ارائه می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ضامن و بدون پرداخت سود، از محصولات تریبون به‌صورت اعتباری استفاده کنند.

بر اساس این همکاری، کاربران تریبون می‌توانند با استفاده از سرویس یکتاپی، به‌راحتی اعتبار دریافت کرده و هزینه‌های خرید خود را به‌طور منعطف در ۴ قسط و طی ۳ ماه پرداخت کنند. این سرویس به‌خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که با چالش‌های اقتصادی و محدودیت بودجه مواجه هستند، اهمیت زیادی دارد.

چالش‌های کسب‌وکارها و اهمیت خرید اعتباری

بر اساس گزارش جامع سئوی تریبون، ۴۱ درصد از متخصصان سئو «سخت‌تر شدن رقابت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط» را یکی از تهدیدات جدی در آینده نزدیک دانسته‌اند. همچنین محدودیت بودجه، یکی از بزرگترین چالش‌های کسب‌وکارها در حوزۀ سئو و روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ بوده است. در این شرایط، امکان خرید اعتباری از تریبون، ابزاری مهم برای مدیریت نقدینگی و افزایش قدرت خرید کسب‌وکارها خواهد بود.

شرایط و نحوۀ خرید اعتباری

خرید اعتباری از تریبون از طریق سرویس یکتاپی بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود. کاربران می‌توانند تمامی یا بخشی از خریدهای خود را به‌صورت اعتباری انجام دهند. همچنین با ارائۀ چک ضمانت، امکان افزایش اعتبار خرید فراهم می‌شود.

برای استفاده از این سرویس، پس از ساخت کمپین در تریبون، کاربران با انتخاب گزینۀ «پرداخت با یکتاپی» به سایت یکتاپی هدایت می‌شوند. پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی، کاربران می‌توانند خرید خود را انجام داده و مبلغ آن را در ۳ ماه آینده به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *