پنج‌شنبه 29 آبان 1404

فهرست

تریبون که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینۀ انتشار رپورتاژ آگهی شروع کرده است، درحال‌حاضر میزبان بیش از ‍۱۰ هزار رسانۀ فارسی‌زبان و بین‌المللی است و به بیش از ۵۰ هزار کسب‌وکار خدمات می‌دهد. هم‌چنین سبد محصولات تریبون در ششمین سال فعالیت متنوع‌تر شده است و شامل رپورتاژ آگهی فارسی و بین‌المللی، بک لینک، لینک‌پرومکس و تولید محتوا می‌شود.

قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌ها

گوگل همواره به‌روزرسانی محتواهای قدیمی را یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در بهبود سئو می‌داند. با همین رویکرد، تریبون قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده را به پنل خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند از بخش «سفارش‌های من» به‌سادگی این فرایند را مدیریت کنند. این ابزار به متخصصان سئو کمک می‌کند اطلاعات جدید را به رپورتاژهای پیشین اضافه کرده و ارزش محتوای خود را افزایش دهند.

امکانات جدید تریبون

لینک‌سازی لایه‌ای؛ سرعت بیشتر در بهبود رتبه سایت

لینک‌سازی لایه‌ای به‌عنوان یکی از تکنیک‌های شناخته‌شده در حوزۀ سئو، حالا در تریبون با ابزار جدیدی ساده‌تر شده است. متخصصان می‌توانند از طریق فیلتر «لینک‌سازی لایه‌ای» رسانه‌های مناسب برای این روش را انتخاب کنند. این قابلیت امکان لینک‌دهی به چند دامنه را فراهم کرده و از حذف یا بی‌اثر شدن لینک‌ها جلوگیری می‌کند.

امکانات جدید تریبون

انتخاب رسانۀ مناسب با فیلتر «فراوانی رپورتاژ آگهی»

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های متخصصان سئو، پیدا کردن رسانه‌های مرتبط برای انتشار رپورتاژ آگهی است. تریبون با استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی، فیلتر «فراوانی رپورتاژ آگهی» را معرفی کرده است. این ابزار تناسب موضوعی رسانه‌ها را در شاخصی ۱۰۰ امتیازی نمایش می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند تا رسانه‌هایی با محتوای مرتبط و مؤثر را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید  گزارشی از توسعۀ دسترس‌پذیری در اپلیکیشن اسنپ

امکانات جدید تریبون

بررسی و مدیریت بهتر انکرتکست‌ها

فیلتر «انکرتکست» یکی دیگر از ویژگی‌های جدید تریبون است که به کاربران امکان می‌دهد تمامی انکرتکست‌های استفاده‌شده در رپورتاژهای خود را مشاهده و مدیریت کنند. این ابزار به‌ویژه برای بهینه‌سازی استراتژی‌های سئو و افزایش بازدهی لینک‌ها بسیار کاربردی است.

امکانات جدید تریبون

به گزارش روابط‌عمومی تریبون، این امکانات در پاسخ به نیازهای کاربران طراحی شده‌اند. تیم فنی و محصول تریبون با رصد مستمر درخواست‌ها، در تلاش است تا با ارائۀ ابزارهای نوین، فرایندهای کاری متخصصان سئو و روابط‌عمومی را ساده‌تر و مؤثرتر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *