بیستوهفتمین نمایشگاه الکامپ از امروز، شنبه ۹ تیر کار خود را آغاز کرد و فعالیت این نمایشگاه تا روز سهشنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد؛ طبق تقویم برگزاری این نمایشگاه قرار است دیامبرد در روز چهارم نمایشگاه که روز «بازاریابی» الکامتاکز است، ۶ پنل برگزار کند.
الکامتاکز بخشی از الکامپ است که در آن پنلها و ارائههایی با محوریت اقتصاد دیجیتال برگزار میشود. الکامتاکز در سهشنبه ۱۲ تیرماه در سالن ۲۷ نمایشگاه بینالمللی میزبان دیامبرد است و قرار است این تیم از ساعت ۹ الی ۱۶ به موضوعات حوزه بازاریابی و اقتصاد دیجیتال بپردازد.
پنل مدیریت افکار عمومی یا ارتباط رسانه
نخستین پنل «مدیریت افکار عمومی یا ارتباط رسانه، اولویتهای واحدهای روابط عمومی چیست؟» نام دارد که قرار است احمد واحدی، استراتژیست ارتباطات؛ سهند فردی، مدیر ارتباطات سازمانی کوبل دارو و مژگان رضایی، مدیر ارتباطات داتین با گردانندگی جمال احمدی در آن حضور داشته باشند.
چالشها و مسائل امروز استارتاپهای حوزه بازاریابی در ایران
حسین سعیدی، بنیانگذار بینش مدیا؛ عارف شعبانی، مدیرعامل دژینو؛ محمدرضا ایلخانی، مدیرعامل آیرسانه و مرتضی شجاعی، کوفاندر و مدیر مارکتینگ فیلیا در دومین پنل با عنوان «چالشها و مسائل امروز استارتاپهای حوزه بازاریابی در ایران» حضور خواهند داشت.
چرا بازاریابی و تبلیغات در ایران دادهمحور نیست؟
«چرا بازاریابی و تبلیغات در ایران دادهمحور نیست؟» عنوان سومین پنل است که با حضور کامیار امامی، مدیر آژانس تحقیقات بازار EMRC؛ عباس عنایتی، مدیر تحقیقات موسسه آگاه و پروانه فخیم، مدیر ارشد تحقیقات ایرانسل برگزار خواهد شد. گردانندگی این پنل بر عهده هادی مرادی است.
مدیریت برنامههای بازاریابی در بازار پرنوسان مالی
پنل چهارم «مدیریت برنامههای بازاریابی در بازار پرنوسان مالی» نام دارد که قرار است با حضور محمد لطیفی، مدیر مارکتینگ گروه مالی ترنج؛ جلال روحانی، مدیر مارکتینگ فیروزه و علی داداشیان، معاون بازاریابی بیتپین و گردانندگی جمال احمدی برگزار شود.
ترند توسعه Retail Media در ایران
علیرضا کامرانیانفر، مدیر سابق توسعه کسبوکار دیجیکالا؛ نازنین مرادی، مدیر ارشد توسعه کسبوکار دیوار، مزدک پاکزاد، مدیرعامل اسمارتک و مهدی دادخواه، مدیر ارشد بازاریابی تپسی در پنل «ترند توسعه Retail Media در ایران، کموکاستها و نقطه ضعفها حضور خواهند داشت.
چرا کسبوکارهای غیردیجیتال بودجه بازاریابی خود را در بخش دیجیتال خرج نمیکنند؟
عنوان آخرین پنل «چرا کسبوکارهای غیردیجیتال بودجه بازاریابی خود را در بخش دیجیتال خرج نمیکنند؟» است که با حضور اشکان احمدیزاده، مدیر برند روغن لادن؛ محمد میرزایی، معاونت فروش و بازاریابی هلدینگ آواکتان و امیرعلی دهقان، مدیر بازاریابی گلرنگ و با گردانندگی هادی مرادی برگزار خواهد شد.