پنج‌شنبه 20 شهریور 1404
اُکالا

فهرست

به‌گزارش روابط‌عمومی اُکالا، این فروشگاه اینترنتی در روز دوم اسفندماه با ثبت ۲۱۲ هزار سفارش، رکورد فروش روزانۀ بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را شکست. این موفقیت در جریان کمپین «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» رقم خورد که طی آن کاربران در ۱۸۴ شهر کشور از تخفیف‌هایی تا ۷۰ درصد و ارسال رایگان بهره‌مند شدند.

براساس گزارش اُکالا، میزان فروش در ۱۵ روز نخست اسفندماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته است. همچنین در این بازۀ زمانی، بیش از ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار کالا از ۱۲۰۰ برند داخلی و بین‌المللی در پلتفرم اُکالا به فروش رسید. گروه‌های تنقلات، لبنیات و محصولات نظافت منزل بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص دادند.

تبلیغات گسترده در فضای دیجیتال، رسانه‌های محیطی و شبکه‌های اجتماعی، نقش مؤثری در استقبال کاربران از این کمپین داشت. اُکالا اعلام کرده است که ۹۷ درصد سفارش‌ها با موفقیت ارسال شده و کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان در اولویت این پلتفرم قرار دارد.

فاز اصلی کمپین «بزرگترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» ۱۵ اسفند ماه به پایان رسید. فاز مکمل این کمپین با بخش بازی‌ها و جوایز بزرگ از تاریخ ۱۹ اسفند شروع شده است و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *