نخستین شماره فصلنامه تخصصی «روابط عمومیهای ایران» با محوریت موضوع الزامها و چالشهای روابط عمومیهای دولتی منتشر شد.
رویکرد نخستین شماره فصلنامه تخصصی روابط عمومیهای ایران که با صاحب امتیازی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و مدیر مسئولی سپهر خلجی منتشر شده است، تولید، به اشتراک گذاری و ترویج پژوهشها، دانش و تجربهها، مهارتهای کاربردی، روندها و رویههای روابط عمومی اثربخش، توسعه گفتمان علمی در نظام ارتباطات و اطلاعرسانی دستگاههای اجرایی کشور، ایجاد مرجعیت اطلاعاتی، آموزشی و تحلیلی معتبر در حوزه روابط عمومی، تجربهنگاری و مستندسازی منظم و فراگیر فعالیتها است.
همچنین تلاشها و رویدادهای علمی و آموزشی حوزه روابط عمومیها در ایران و جهان و انعکاس دیدگاههای صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان روابط عمومی در موضوعات مرتبط با نظام مسائل ارتباطی روابط عمومیهای دولتی از دیگر رویکردهای فصلنامه مذکور محسوب میشود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در شماره نخست فصلنامه روابط عمومیهای ایران به موضوعات کارآمدسازی روابط عمومی دولتی و ملاحظات اخلاقی در رسانههای اجتماعی، نظام مسائل اطلاعرسانی دولت، فلسفه روابط عمومی دولتی، ضرورتهای وجودی و الزامهای عملی، گفتوگوی اختصاصی با داود زارعیان، میزگردی با صاحبنظران و مدیران روابطعمومی، روابطعمومی دولتی در استان کرمان پرداخته شده است.
برای دریافت شماره اول روابط عمومیهای ایران اینجا کلیک کنید
چالشها و امیدها، فرصتها و چالشهای هوش مصنوعی در روابطعمومیهای دولتی، الزامات پروتکل رسانهای برای دستگاههای دولتی و نقش روابطعمومی در تدوین آن، نقشآفرینی روابطعمومیها در کسب داراییهای نامشهود سازمانی، مدیریت روابطعمومی در یک نهاد پژوهشی دولتی، روابط عمومی دولتی و مدیریت ریسک شهرت، راهکارهای ایدهپردازی، خلاقیت و نوآوری در روابطعمومیهای آموزش عالی ایران، روابطعمومی دولتی چه منافعی دارد، هوش مصنوعی در روابط عمومی دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در نخستین شماره فصلنامه برای علاقمندان به این حوزه در نظر گرفته شده است.