جمعه 27 مهر 1403

در آخرین روز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، پنل «مدیریت افکار عمومی یا ارتباط رسانه، اولویت‌های واحدهای روابط عمومی چیست؟» در الکام‌تاکز برگزار شد. این برنامه تنها پنل مربوط به حوزه روابط‌عمومی بود که در میان ارائه‌های بازاریابی توسط دی‌ام‌برد برگزار شد و یکی از پنلیست‌ها هم در آن غایب بود.

در این پنل که با گردانندگی جمال احمدی برگزار شد، احمد واحدی -استراتژیست ارتباطات- و سهند فردی -مدیر ارتباطات سازمانی کوبل دارو- حضور داشتند و در آن پنلیست‌ها ضمن تشریح وظایف روابط عمومی در یک سازمان، به بایدها و نبایدهایی که باید از سوی متخصصان ارتباطات رعایت شود اشاره کردند.

در این پنل بر این نکته تاکید شد که روابط عمومی باید مدیران سازمان را راهبری کند و با یک دید داده‌محور یک رابطه موثر درون و بیرون سازمان برقرار کند. از نظر پنلیست‌ها شناخت صنعت و بازار توسط روابط عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید از روابط عمومی انتظار بازدهی کوتاه‌مدت داشت.

جمال احمدی، گرداننده این پنل در گفت‌وگو با رسانۀ مُصوّر گفت: تعداد پایین پنل روابط‌عمومی به معنی بی‌اهمیت بودن موضوع نیست؛ بلکه به این معنا است که حوزه بازاریابی و برند حوزه گسترده‌ای است و در این زمان محدود نمی‌توان زمان بیشتری به یک موضوع اختصاص داد.

پنل‌های «مدیریت افکار عمومی یا ارتباط رسانه، اولویت‌های واحدهای روابط عمومی چیست؟»، «چالش‌ها و مسائل امروز استارتاپ‌های حوزه بازاریابی در ایران»، «چرا بازاریابی و تبلیغات در ایران داده‌محور نیست؟»، «مدیریت برنامه‌های بازاریابی در بازار پرنوسان مالی»، «ترند توسعه Retail Media در ایران، کم‌وکاست‌ها و نقطه ضعف‌ها» و «چرا کسب‌وکارهای غیردیجیتال بودجه بازاریابی خود را در بخش دیجیتال خرج نمی‌کنند؟» عنوان شش پنلی است که امروز در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *