جمعه 27 مهر 1403
AdPlay banner

پلتفرم «ادپلی» با هدف ارائۀ تبلیغات تعاملی و جای‌گذاری محصول در بازی‌های موبایلی، فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را در بیش از ۲۰ بازی پرمخاطب ایرانی نمایش دهند؛ بازی‌هایی که مجموع نصب آن‌ها به ۶۵ میلیون رسیده و ماهانه حداقل ۱۲۰ میلیون بازدید را ثبت می‌کنند.

به گفتۀ ادپلی، تبلیغات جای‌گذاری محصول به‌عنوان بخشی از تجربۀ کاربری و بدون ایجاد وقفه در جریان بازی اجرا می‌شود و این شیوه از تبلیغات به گونه‌ای طراحی شده که بخشی از داستان و جریان بازی باشد و تأثیری عمیق و ماندگار بر ذهن مخاطب بگذارد.

بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در سال ۱۴۰۰ تعداد بازیکنان ایرانی ۳۴ میلیون نفر بوده که ۹۶ درصد از آنان از موبایل برای بازی استفاده می‌کردند. با در نظر گرفتن نرخ رشد سالانۀ ۷ درصدی، این تعداد در سال ۱۴۰۲ به ۳۸ میلیون نفر افزایش یافته است. پلتفرم ادپلی با شناخت این ظرفیت، تبلیغات تعاملی را راهکاری جدید برای افزایش ارتباط مؤثر بین کسب‌وکارها و کاربران بازی‌های موبایلی می‌داند.

adplay

ادپلی تاکنون با ۲۰ بازی پرطرفدار ایرانی از جمله «گلمراد»، «شب‌های مافیا» و «آمیرزا» همکاری داشته و مدل‌های متنوعی از تبلیغات، مانند جای‌گذاری اشیا در محیط بازی و داستان‌گویی در مراحل بازی، را ارائه داده است. 

این پلتفرم همچنین قابلیت اجرای تبلیغات در بسترهای دیگر، مانند محتوای ویدیویی و فضاهای فیزیکی، را نیز داراست و با برندهایی همچون «خانومی» و «فیلیمو» همکاری داشته است. 

ادپلی مدعی است که با ایجاد تعامل عمیق میان کاربران و تبلیغات، می‌تواند به کسب‌وکارها فرصتی برای افزایش حضور مؤثر در صنعت بازی‌های موبایلی فراهم کند. 

بیشتر بخوانید  گزارش سال ۱۴۰۲ جاباما منتشر شد

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ادپلی مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *