پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مجمع عمومی عادی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، چهارشنبه 23 خرداد در محل دفتر انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری با حضور نماینده کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت حضوری و مجازی اعضای انجمن برگزار و در این مجمع اعضای جدید هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات انتخاب شدند.

تشریح دستاوردهای دوره پیشین انجمن

در ابتدا، دکتر هادی خانیکی در پایان مسئولیت خود به‌عنوان هیئت‌مدیره انجمن یاد دانشمند فروتن دکتر جعفر میلی منفرد عضو هیئت‌مدیره انجمن اخلاق و محقق و استاد اخلاق‌مدار دکتر سید وحید عقیلی عضو فقید هیئت‌مدیره انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات را گرامی داشت و پس از آن گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای دوره پیشین انجمن را ارائه داد.

بنا بر گزارش مذکور، انجمن موفق شده است در این دوره ۱۹ گروه علمی-تخصصی و ۱۰ دفتر استانی راه‌اندازی و ۶۰ تفاهم‌نامه همکاری با نهادهای علمی، حرفه‌ای، مدنی و اجرایی را به مرحله اجرا در آورد. طبق ارزیابی‌های وزارت علوم طی این مدت انجمن در سه سال متوالی موفق به کسب رتبه الف و دریافت جایزه فارابی شده و فصلنامه علمی و پژوهشی آن نیز در رتبه الف قرار گرفته است.

خانیکی از همکاری‌های اعضای هیئت‌مدیره قدیم، همکاران اجرایی دفتر، اعضای گروه‌های علمی-تخصصی و انجمن‌های همکار در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در این دوره قدردانی کرد و مشارکت فعال اعضای انجمن در این مجمع و انتخابات و نیز نامزدی 18 تن از افراد شایسته و انگیزه‌مند را برای عضویت در هیئت‌مدیره جدید نشانه رشد نهادی آن دانست.

پس از گزارش بازرس انجمن، دکتر پدرام الوندی گزارشی مبنی بر عدم تخلف هیئت‌مدیره از وظایف قانونی، اجرایی و مالی، مرادپور، نماینده وزارت علوم تایید کمیسیون انجمن‌های علمی این وزارت را نسبت به فعالیت‌های برجسته انجمن و فرایند قانونی برگزاری انتخابات اعلام کرد و سپس دکتر حسین میرزایی رئیس هیئت نظارت بر برگزاری مجمع نتایج انتخابات جدید را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  اعزام نمایندگان ایران در رشته‌های آی‌تی مسابقات جهانی مهارت-فرانسه ۲۰۲۴

معرفی اعضای جدید انجمن

بر این اساس، دکتر محمد مهدی مولایی، دکتر علی ربیعی، دکتر بهارک محمودی، دکتر مسعود کوثری، دکتر عباس قنبری، دکتر منصور ساعی و دکتر اعظم ده‌صوفیانی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و دکتر حامد طاهری‌کیا و مینا راستی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین دکتر هادی خانیکی به عنوان بازرس اصلی و فاطمه منتظری به عنوان بازرس علی‌البدل برگزیده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *