به گزارش روابطعمومی تکراسا، گزارش «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» که پیشتر در رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» معرفی شده بود منتشر شد. این گزارش یک تحلیل جامع و بهروز از وضعیت مارکتینگ تکنولوژی در ایران و جهان ارائه میدهد و در 28 بخش، این صنعت را بررسی میکند. این گزارش تلاش دارد چشماندازی روشن از فرصتها و چالشهای پیش روی بازاریابی دیجیتال در ایران فراهم کند.
این گزارش بهدنبال رویداد رونمایی که بهتازگی در ایرانمال برگزار شد، در دسترس عموم قرار گرفته است. علاقهمندان میتوانند با مراجعه به لینک زیر، نسخۀ کامل گزارش را دانلود کرده و با آخرین یافتهها و اطلاعات در این زمینه آشنا شوند.