پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

از ساعات پیش تعداد زیادی از همکاران فلایتیو از جمله اعضای تیم مارکتینگ این شرکت، در شبکه اجتماعی لینکدین پروفایل‌های خود را از حالت «شاغل» به حالت «به‌دنبال کار» درآورده‌اند.

این موضوع به‌علت تعدیل نیرویی است که در آستانۀ هشتمین سالروز تولد این شرکت رخ داده است و آنطور که کارمندان این شرکت در یک پیام یکسان گروهی در لینکدین نوشته‌اند، این تعدیل در ساعت 3 بامداد جمعه، چهارم خردادماه به کارمندان ابلاغ شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مدیران ارشد فلایتیو از جمله کامیار ایرانی مدیرعامل، امیر حسن‌زاده مدیر مارکتینگ، مدیر مالی، مدیر فنی و مدیر منابع انسانی این شرکت هم استعفا داده‌اند.

فلایتیو به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت گردشگری ایران، فراز و نشیب زیادی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. ورود هلدینگ ارنیکا به‌عنوان سرمایه‌گذار باعث شد تا تغییرات زیادی در فلایتیو صورت گیرد. این مجموعه در سالیان گذشته دچار تغییرات مدیریتی شد و بنیانگذاران آن از این پلتفرم فروش آنلاین بلیت خارج شدند. در آخرین نشست خبری رسمی که توسط فلایتیو برگزار شد، اعلام شد که این مجموعه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد اما به نظر می‌رسد حالا شرایط به گونه‌ای دیگر پیش رفته است.

در دوران کرونا پلتفرم‌های حوزه گردشگری نظیر فلایتیو با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودند و بسیاری از آنها تا مرز تعطیلی پیش رفتند. فلایتیو از جمله شرکت‌هایی بود که در آن زمان تقریباً کمترین تعدیل نیرو را داشت و توانست از بحران عبور کند و در ادامه مسیر با جذب سرمایه از هلدینگ ارنیکا در میدان رقابت به مسیر خود ادامه دهد. با این حال به نظر می‌رسد که در حال حاضر این مجموعه با بحرانی در بخش منابع انسانی خود روبرو شده و باید دید واکنش رسمی به این اتفاق چه‌طور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *