دوشنبه 26 شهریور 1403
Screenshot

بنیان‌گذار دی‌ام بٌرد توضیحاتی را درمورد رویداد ارتباطات بازاریابی که قرار است ۳۰ مردادماه برگزار شود ارائه کرد و گفت: رویداد مذکور برای مارکترهای کسب‌وکارهای غیرآنلاین و کلاسیک ایران طراحی شده است.

هادی مرادی در گفت‌وگو با رسانه مٌصوّر با اشاره به برگزاری رویداد ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها اظهار کرد: این رویداد یکی از سلسله رویدادهای DMBoord محسوب می‌شود. دی‌ام بٌرد در رویدادهایی که برگزار می‌کند به موضوعات مختلف حوزه بازاریابی و ارتباطات می‌پردازد؛ برای مثال سال قبل رویدادهایی با موضوعات CRM، اپلیکیشن مارکتینگ و… برگزار شد.

وی ادامه داد: رویداد ارتباطات بازاریابی، راهکارها و تجربه‌ها، نخستین رویداد سال جاری محسوب می‌شود و قرار است متخصصان در قالب ارائه‌ها و پنل‌ها آخرین تجربیات خود در در کسب‌وکارهای بزرگی که درحال رهبری آن هستند منتقل کنند. رویداد مذکور برای مارکترهای کسب‌وکارهای غیرآنلاین و کلاسیک ایران طراحی شده است.

به گفته بنیان‌گذار دی‌ام برد، رویداد ارتباطات بازاریابی نخستین رویدادی است که دی‌ام برد ویژه مارکترهای کسب‌وکارهای غیردیجیتال برگزار می‌کند.

مرادی در ادامه درمورد سخنرانان رویداد مذکور توضیح داد: سخنرانان این رویداد مدیران ارشد بازاریابی کسب‌وکارهای غیردیجیتال مانند برندهای مواد غذایی و نوشیدنی، محصولات بهداشتی و شوینده‌ها، کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی، محصولات صنعتی و ساختمانی هستند و قرار است درباره تجربیات خود در زمینه فعالیت‌های تبلیغاتی و ارتباطی‌شان ارائه‌هایی را داشته باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در رویداد مذکثر می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *