یکشنبه 18 شهریور 1403

وبینار «چگونه برای ارتباطات در بحران آماده‌تر باشیم؟» توسط تریبون برگزار می‌شود. در این وبینار هستی شهریزفر، معمار ارتباطات آروان کلاد، در وبینار «چگونه برای ارتباطات در بحران آماده‌تر باشیم؟» نخست به تعاریف پایه پرداخته، سپس گام‌های اجرایی در فعالیت‌های ارتباطی مواجهه با بحران را مرور خواهد کرد.

وقوع بحران برای تمامی کسب‌وکارها ناگزیرست؛ برخی کم‌تر و برخی بیش‌تر و عمیق‌تر درگیر انواع بحران خواهند بود. هرچند نمی‌توان همه بحران‌ها را پیش‌بینی کرد اما آماده بودن برای سطوح اصلی بحران کمک می‌کند در زمان مواجهه با آن، آماده‌تر و کم‌خطاتر باشیم.

در این راستا، هستی شهریزفر، معمار ارتباطات آروان کلاد، در وبینار «چگونه برای ارتباطات در بحران آماده‌تر باشیم؟» نخست به تعاریف پایه پرداخته، سپس گام‌های اجرایی در فعالیت‌های ارتباطی مواجهه با بحران را مرور خواهد کرد.

سرفصل‌های وبینار شامل مقدمه به چه چیزی بحران می‌گوییم؟، حواس‌مان باید به چه کسانی باشد؟، چگونه سطوح بحران را تشخیص دهیم و برای هر کدام چه کنیم؟، در ارتباطات بحران باید حواس‌مان به چه چیزهایی باشد؟، گام‌های مواجهه با بحران چیست؟ و راهکارها و ابزارهای ارتباطی چگونه می‌توانند به بازسازی برند پس از بحران کمک کنند؟ می‌شود.

تاریخ ارائه وبینار مذکور، سه‌شنبه ۹ مرداد، ساعت ۱۹ خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام از طریق این صفحه اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *