پلتفرم تبلیغات دیجیتال یلو ادوایز (Yellow Advise) ایرانسل به خانوادۀ ویستا مدیا اضافه شد.
به گزارش روابطعمومی ویستا مدیا، این اقدام در راستای توسعۀ خدمات تبلیغاتی دیجیتال و ارائۀ راهکارهای نوآورانه به بازار صورت گرفته است. یلو ادوایز که بهعنوان یکی از پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال در ایران شناخته میشود، تاکنون توانسته نیازهای مختلف برندها و کسبوکارها را در زمینۀ تبلیغات هدفمند برآورده کند.
محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا، دربارۀ این همکاری گفت: «پیوستن یلو ادوایز ما را قادر میسازد تا با بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته و تیم متخصص یلو ادوایز، سطح جدیدی از خدمات تبلیغاتی را به بازار ارائه دهیم و تجربهای ارزشمندتر برای مشتریان خود در کنار دیگر سرویسهایمان خلق کنیم.»
سرویس یلو ادوایز، پیش از این بهعنوان سامانۀ مدیریت تبلیغات ایرانسل شناخته میشد و با ارائۀ کانالهای تبلیغاتی متنوع، ابزارهایی مبتنی بر جایزه و ارجاع و قیمتگذاری رقابتی، توانسته بود نقش مؤثری در اجرای کمپینهای تبلیغاتی کسبوکارهای کوچک و استارتاپها ایفا کند.
این همکاری جدید همچنین سبد خدمات ویستا مدیا را بهعنوان یک پروداکشنهاوس جامع تکمیل کرده و امکان ارائۀ خدمات متنوعتری در حوزۀ تبلیغات دیجیتال، سینما و نمایش خانگی را فراهم ساخته است.
ویستا مدیا اعلام کرده است که این همکاری را بخشی از تعهد خود به توسعۀ راهکارهای نوآورانه و جامع در حوزۀ تبلیغات دیجیتال میداند.