جمعه 27 مهر 1403

بیست‌و‌دومین دوره‌ جشنواره‌ ملی رسانه‌های ایران با محور «توجه ویژه به تحولات نوین رسانه‌ای» با شعار «فردا خبریست!» از سوی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

شرایط و مقررات شرکت در جشنواره

تمام آثار منتشر شده در رسانه‌های فعال اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و محتواهای رسانه‌ای منتشر شده در بسترهای مختلف اعم از چاپی، بر خط و شبکه‌های اجتماعی امکان حضور در جشنواره را دارند. آثاری که در بازه زمانی اول تیرماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر شده‌اند می‌توانند در جشنواره شرکت داده شوند. هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش، ۲ اثر ارائه کند و در بخش تیتر، ارائه متن کامل اثر الزامی است.

همچنین آثار ارسالی باید شناسنامه، لگوی نشریه، تاریخ انتشار داشته باشند و در رسانه‌های برخط نیز دارای نشانی اینترنتی و تاریخ انتشار باشند.

برگزیدگان جشنواره ملزم به ارائه اصل اثر منتشر شده به دبیرخانه جشنواره هستند (آثار فاقد نام نویسنده یا دارای نام نویسنده مستعار در صورت راهیابی به مرحله نهایی باید تاییدیه کتبی (مهر و امضاء) مدیر مسئول نشریه یا خبرگزاری و پایگاه خبری ارائه کنند. آثار باید با فونت خوانا ارائه شود و آثار ناخوانا از رقابت حذف خواهند شد.

جشنواره حق استفاده تبلیغاتی و هنری؛ اعم از چاپ در نمایشگاه جانبی، تبلیغات شهری و رسانه‌ای از آثار ارسالی را دارد.

نحوه ثبت‌نام و تقویم برگزاری جشنواره

فرایند ثبت و ارسال آثار از طریق سامانه rasaneh.pressfestival.ir انجام می‌شود.

متقاضیان تا دهم تیرماه 1403 می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. تاریخ اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان۱۷ مرداد ۱۴۰۳ (روز خبرنگار) خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *