۱۰ سال از آغاز فعالیت اسنپ میگذرد. این سوپراپلیکیشن که اکنون مجموعهای جامع از خدمات را ارائه میدهد، به مناسبت دهسالگی خود با اضافهکردن قابلیتی جدید به نام «استوری»، تجربهای جالب برای کاربران خود فراهم کرده است.
معرفی قابلیت «استوری» در کمپین ویژۀ تولد اسنپ
اسنپ در کمپین ویژۀ دهسالگیاش، با شعار «اسنپ یعنی همهمون با هم!» و با رونمایی از قابلیت «استوری» ۱۰ روز را به تجلیل از همراهی کاربرانش اختصاص داده است. در این کمپین ۱۰ روزه، کاربران این امکان را دارند تا از طریق استوریهای شخصیسازیشده فعالیتها و رفتار کاربری خود را در طول یک سال گذشته مرور کنند. هر کاربر در پایان این تجربه، بر اساس عادات و میزان استفاده از سوپراپ اسنپ، یک شخصیت اختصاصی دریافت خواهد کرد.
اسنپ در سالگرد تولدش جایزههای ویژهای برای کاربران سوپراپ خود در نظر گرفته است و روزانه ۱۰ جایزه -شامل یک سال سفر رایگان با اسنپ به ارزش ۵۰ میلیون تومان- به قید قرعه به برندگان اهدا میشود. جایزۀ بزرگ این کمپین یک سفر به مالدیو برای دو نفر خواهد بود.
بهموازات این کمپین، باشگاه رانندگان اسنپ نیز برای رانندگان خود برنامهای تدارک دیده است و برای قدردانی از همراهی این کاربران، ۱۰ جایزۀ ۱۰ میلیون تومانی به قید قرعه به رانندگان اهدا خواهد کرد.
اسنپ در سال ۱۳۹۳ با هدف خدماترسانی در حوزۀ حملونقل شهری آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۷ با تبدیل شدن به سوپراپ، دامنۀ خدمات خود را به خرید آنلاین غذا، خدمات دارویی و بیمه و… گسترش داد. امروزه این سوپراپلیکیشن با بیش از ۷۰ میلیون کاربر به بخشی مهم از زندگی دیجیتال کاربران ایرانی تبدیل شده است.