
صفحه اصلی > تریبون

سومین گزارش جامع روابطعمومی تریبون با مشارکت گستردۀ متخصصان ایرانی، تصویری از وضعیت این حرفه در سال ۱۴۰۳ ترسیم کرده است؛ تصویری که هم نشانههای رشد را نشان میدهد و

پلتفرم تریبون برای سومین سال متوالی، پروژۀ گردآوری و تحلیل دادههای مرتبط با وضعیت روابطعمومی در ایران را آغاز کرده است. هدف از این پروژه، ترسیم تصویری واقعی و مستند

پلتفرم «تریبون»، پس از شش سال فعالیت در حوزۀ ارتباط با رسانه، سئو و روابطعمومی، با گسترش دامنۀ فعالیتهای خود، به گروهی از کسبوکارها تحت عنوان «توسعه کارآفرینی ایماژ» تبدیل

به گزارش روابطعمومی تریبون، این پلتفرم با هدف تقویت جایگاه کسبوکارها در فضای آنلاین و ارتقای ارتباطات با رسانهها، جشنوارۀ ویژۀ تولد ۶ سالگی تریبون را از ۵ اسفند تا

تریبون با هدف بررسی وضعیت رسانههای تحت وب ایران، نتایج پژوهشی را که با مشارکت ۴۸۳ فعال رسانهای انجام شده است، در قالب «گزارش جامع رسانه ایران» منتشر کرد. این

ارتباط مؤثر با رسانهها یکی از مهمترین نیازهای تیمهای روابطعمومی و ارتباطات در سازمانها و کسبوکارها به شمار میآید. بدون ارتباط مناسب با رسانهها، انتقال پیامها، معرفی محصولات و خدمات

تریبون که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینۀ انتشار رپورتاژ آگهی شروع کرده است، درحالحاضر میزبان بیش از ۱۰ هزار رسانۀ فارسیزبان و بینالمللی است و به بیش

در روز سهشنبه، ۱ آبان ماه، وبیناری با محوریت تحلیل و بررسی دادههای دومین گزارش جامع روابطعمومی، توسط پلتفرم تریبون برگزار خواهد شد. این وبینار به منظور ارائۀ دیدگاههای تحلیلی

دومین «گزارش جامع روابطعمومی تریبون» با هدف بررسی وضعیت حوزۀ روابطعمومی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان مشارکت متخصصان روابطعمومی در پژوهش امسال تریبون با ۴۲ درصد رشد نسبت به

پلتفرم تریبون، ارائهدهندۀ خدمات بازاریابی دیجیتال و سئو، سرویس جدیدی را با عنوان «خرید اعتباری» راهاندازی کرده است. این سرویس که با همکاری یکتاپی ارائه میشود، به کاربران امکان میدهد