در روز سهشنبه، ۱ آبان ماه، وبیناری با محوریت تحلیل و بررسی دادههای دومین گزارش جامع روابطعمومی، توسط پلتفرم تریبون برگزار خواهد شد. این وبینار به منظور ارائۀ دیدگاههای تحلیلی
دومین «گزارش جامع روابطعمومی تریبون» با هدف بررسی وضعیت حوزۀ روابطعمومی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان مشارکت متخصصان روابطعمومی در پژوهش امسال تریبون با ۴۲ درصد رشد نسبت به
پلتفرم تریبون، ارائهدهندۀ خدمات بازاریابی دیجیتال و سئو، سرویس جدیدی را با عنوان «خرید اعتباری» راهاندازی کرده است. این سرویس که با همکاری یکتاپی ارائه میشود، به کاربران امکان میدهد
تریبون، بهعنوان یکی از پلتفرمهای فعال در حوزۀ انتشار آگهی و محتوا، فرایند جمعآوری دادهها برای تهیۀ اولین گزارش جامع از وضعیت رسانههای دیجیتال در ایران را آغاز کرده است.
تریبون در ادامه مسیر بهبود محصولات و خدمات خود، قابلیت بهروزرسانی رپورتاژ آگهیهای منتشرشده را به پنل محصول رپورتاژ آگهی اضافه کرد. مخاطبان با اضافهشدن این قابلیت جدید، با بهروزرسانی
پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون، در ادامه مسیر سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، سومین گزارش جامع سئوی ایران را با همراهی و مشارکت ۸۲۲ متخصص سئو تهیه و منتشر کرد. براساس
پلتفرم تریبون که پیشتر در سال 1402 اولین گزارش جامع روابطعمومی ایران را منتشر کرده بود، بار دیگر اقدام به جمعآوری اطلاعات برای انتشار دومین نسخه از این گزارش در
در سال ۱۴۰۱ تعداد رسانههای حاضر در پلتفرم تریبون با رشد ۲۵درصدی به بیش از ۱۸۰۰ رسانه رسید. در سالی که گذشت دستهبندی «خبرگزاریها و سایتهای خبری» بیشترین تعداد رسانهها
پلتفرم تریبون کتابی الکترونیکی را با موضوع «روابط عمومی مدرن» به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده است. به گزارش مصور، «آشنایی با مفهوم روابط عمومی مدرن و تفاوت