
انتشار گزارشهای سالانه در اکوسیستم فناوری ایران از همان ابتدا شبیه باز کردن پنجرهای تازه بود؛ پنجرهای که سرمایهگذاران، کاربران، رسانهها و حتی قانونگذارها میتوانستند از آن به درون کسبوکارها
اسنپ، با تأکید بر اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربران، اعلام کرد مشخصات کاربران مسافر و راننده محرمانه هستند و انتشار عمومی آن در شبکههای اجتماعی نقض حریم خصوصی و جرم
گزارش عملکرد شرکتهای زیرمجموعۀ گروه اسنپ در سال ۱۴۰۳ منتشر شد. این ششمین سالی است که سوپراپ اسنپ گزارش عملکرد خود را تهیه کرده و در دسترس عموم قرار داده
گروه اسنپ گزارش سال ۱۴۰۳ را با عنوان «گروه اسنپ، مسیر همراهی، گزارش عملکرد ۱۴۰۳» منتشر کرده است؛ گزارشی ۲۸۴ صفحهای که عملکرد شرکت، زیرمجموعهها، دادههای عملیاتی، منابع انسانی، فعالیتهای
در پی بحران جنگ ۱۲ روزه و پیامدهای آن بر زندگی روزمرۀ شهروندان و کسبوکارها، سوپراپ اسنپ گزارشی از عملکرد خود در این دوره منتشر کرده است. این گزارش بر
در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از اشتغال زنان، شرکت اسنپ اعلام کرد که در سومین دوره از اجرای طرح «چرخ زندگی به دست تو میچرخه»، چهار هزار و ۶۲۸
در آستانۀ روز جهانی آگاهیبخشی دربارۀ دسترسپذیری که امسال در تاریخ ۲۵ اردیبهشت (مصادف با سومین پنجشنبۀ ماه مه) برگزار شد، نگاهی به اقدامات صورتگرفته در بستر فناوریهای بومی برای
به گزارش روابطعمومی اسنپ، هجدهمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ در بازۀ ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳، با تمرکز بر آگاهیبخشی دربارۀ سرطان پستان و مشارکت در تأمین تجهیزات تشخیصی،
به گزارش روابطعمومی اسنپ، بر اساس آخرین دادههای پشتیبانی اسنپ در سال ۱۴۰۳، بهطور میانگین روزانه ۳ هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در خودروهای این تاکسی اینترنتی ثبت میشود.
به گزارش روابطعمومی اسنپ، اسنپکلاب در جدیدترین اقدام مسئولیت اجتماعی خود، از بیستمین طرح نیکوکاری خود با عنوان «توانافزایی تسهیلگران و سازمانهای مردمنهاد محلی» رونمایی کرد. این طرح با مشارکت