
صفحه اصلی > اسنپ

در پی برگزاری رویداد «باگپارتی» با حضور حدود ۱۰۰ متخصص امنیت سایبری و نظارت پلیس فتا (فراجا)، گروه اسنپ از افزایش پاداشهای برنامهٔ باگبانتی خود تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

با آغاز مهر و بازگشت دانشآموزان به مدرسه و اضافه شدن به جریان ترافیک شهری، دادههای جدید اسنپ از تغییراتی در الگوی رفتار ترافیکی ۱۰ کلانشهر ایران با بیشترین میزان

گروه اسنپ اعلام کرد ارزش مجموع طرحها و اقدامهای مسئولیت اجتماعی این شرکت در سال ۱۴۰۳ به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس گزارش روابطعمومی این سوپراپ،

همزمان با روز جهانی عصای سفید (۱۵ اکتبر)، شرکت اسنپ گزارشی از نتایج اجرای پروژۀ «دسترسپذیری» منتشر کرده است. بر اساس دادههای ارائهشده از سوی این شرکت، تا پایان اسفند

اسنپ از اضافه شدن قابلیتی تازه با عنوان «مخاطب اضطراری» به مجموعۀ ابزارهای امنیت سفر خود خبر داده است. این قابلیت به مسافران امکان میدهد تا نام و اطلاعات تماس

اسنپ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تعدادی از کاربران راننده و مسافر خود را به ارزیابی قابلیت دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو دعوت کرد. هدف از این اقدام ارزیابی دسترسپذیری سرویس

استفاده از خدمات آنلاین در زندگی روزمرۀ ایرانیان هر روز پررنگتر میشود. در کنار این روند، سرویسهای اشتراکی هم بهتدریج جای خود را میان کاربران باز کردهاند. یکی از نمونههای

اسنپ با همکاری «انجمن اهدای عضو ایرانیان» طرح معافیت از پرداخت کمیسیون را برای خانوادههای اهداکنندگان عضو آغاز کرد. در طرح «اهدای عضو، یک حرکت زندگیبخش» خانوادههای اهداکنندگان عضو که

انتشار گزارشهای سالانه در اکوسیستم فناوری ایران از همان ابتدا شبیه باز کردن پنجرهای تازه بود؛ پنجرهای که سرمایهگذاران، کاربران، رسانهها و حتی قانونگذارها میتوانستند از آن به درون کسبوکارها

اسنپ، با تأکید بر اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربران، اعلام کرد مشخصات کاربران مسافر و راننده محرمانه هستند و انتشار عمومی آن در شبکههای اجتماعی نقض حریم خصوصی و جرم