

اسنپ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تعدادی از کاربران راننده و مسافر خود را به ارزیابی قابلیت دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو دعوت کرد. هدف از این اقدام ارزیابی دسترسپذیری سرویس

استفاده از خدمات آنلاین در زندگی روزمرۀ ایرانیان هر روز پررنگتر میشود. در کنار این روند، سرویسهای اشتراکی هم بهتدریج جای خود را میان کاربران باز کردهاند. یکی از نمونههای

اسنپ با همکاری «انجمن اهدای عضو ایرانیان» طرح معافیت از پرداخت کمیسیون را برای خانوادههای اهداکنندگان عضو آغاز کرد. در طرح «اهدای عضو، یک حرکت زندگیبخش» خانوادههای اهداکنندگان عضو که

انتشار گزارشهای سالانه در اکوسیستم فناوری ایران از همان ابتدا شبیه باز کردن پنجرهای تازه بود؛ پنجرهای که سرمایهگذاران، کاربران، رسانهها و حتی قانونگذارها میتوانستند از آن به درون کسبوکارها

اسنپ، با تأکید بر اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربران، اعلام کرد مشخصات کاربران مسافر و راننده محرمانه هستند و انتشار عمومی آن در شبکههای اجتماعی نقض حریم خصوصی و جرم

گزارش عملکرد شرکتهای زیرمجموعۀ گروه اسنپ در سال ۱۴۰۳ منتشر شد. این ششمین سالی است که سوپراپ اسنپ گزارش عملکرد خود را تهیه کرده و در دسترس عموم قرار داده

گروه اسنپ گزارش سال ۱۴۰۳ را با عنوان «گروه اسنپ، مسیر همراهی، گزارش عملکرد ۱۴۰۳» منتشر کرده است؛ گزارشی ۲۸۴ صفحهای که عملکرد شرکت، زیرمجموعهها، دادههای عملیاتی، منابع انسانی، فعالیتهای

در پی بحران جنگ ۱۲ روزه و پیامدهای آن بر زندگی روزمرۀ شهروندان و کسبوکارها، سوپراپ اسنپ گزارشی از عملکرد خود در این دوره منتشر کرده است. این گزارش بر

در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از اشتغال زنان، شرکت اسنپ اعلام کرد که در سومین دوره از اجرای طرح «چرخ زندگی به دست تو میچرخه»، چهار هزار و ۶۲۸

در آستانۀ روز جهانی آگاهیبخشی دربارۀ دسترسپذیری که امسال در تاریخ ۲۵ اردیبهشت (مصادف با سومین پنجشنبۀ ماه مه) برگزار شد، نگاهی به اقدامات صورتگرفته در بستر فناوریهای بومی برای