دوشنبه 24 آذر 1404

کاربران ناشنوا و کم‌شنوا قابلیت دسترس‌پذیری اسنپ را بررسی کردند

اسنپ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تعدادی از کاربران راننده و مسافر خود را به ارزیابی قابلیت دسترس‌پذیری سرویس درخواست خودرو دعوت کرد. هدف از این اقدام ارزیابی دسترس‌پذیری سرویس

ادامه مطلب »
اسنپ‌پرو

یک سال و نیم پس از راه‌اندازی اسنپ‌پرو؛ کارنامه و چشم‌انداز رشد

استفاده از خدمات آنلاین در زندگی روزمرۀ ایرانیان هر روز پررنگ‌تر می‌شود. در کنار این روند، سرویس‌های اشتراکی هم به‌تدریج جای خود را میان کاربران باز کرده‌اند. یکی از نمونه‌های

ادامه مطلب »
خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو

اسنپ خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ با همکاری «انجمن اهدای عضو ایرانیان» طرح معافیت از پرداخت کمیسیون را برای خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو آغاز کرد. در طرح «اهدای عضو، یک حرکت زندگی‌بخش» خانواده‌‌های اهداکنندگان عضو که

ادامه مطلب »
روایت‌گری داده

سکوت گزارش‌ها

انتشار گزارش‌های سالانه در اکوسیستم فناوری ایران از همان ابتدا شبیه باز کردن پنجره‌ای تازه بود؛ پنجره‌ای که سرمایه‌گذاران، کاربران، رسانه‌ها و حتی قانون‌گذارها می‌توانستند از آن به درون کسب‌وکارها

ادامه مطلب »
گزارش سال 1403 اسنپ

گزارش سال ۱۴۰۳ اسنپ منتشر شد

گروه اسنپ گزارش سال ۱۴۰۳ را با عنوان «گروه اسنپ، مسیر همراهی، گزارش عملکرد ۱۴۰۳» منتشر کرده است؛ گزارشی ۲۸۴ صفحه‌ای که عملکرد شرکت، زیرمجموعه‌ها، داده‌های عملیاتی، منابع انسانی، فعالیت‌های

ادامه مطلب »

آخرین مطالب