کمپین تبلیغاتی اسنپ، با شعار «اسنپپرو همهش سوده!»، با هدف معرفی خدمات و مزایای سرویس اشتراک حرفهای این سوپراپ، از ۷ خرداد در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان آغاز
در روزهای گرم سال، یکی از دغدغههای کاربران مسافر تاکسیهای اینترنتی تهویه مناسب خودرو و استفاده از کولر در سفرهاست. داشتن تهویه مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است؛ به همین
اسنپ از شروع مرحله آزمایشی سرویس «سفر اشتراکی» (Carpooling) در آینده نزدیک خبر داد. در این سرویس، کاربران مسافر ابتدا اطلاعات سفر خود را -اعم از مبدا، مقصد، زمان و
پس از ماهها کشمکش حقوقی، بالاخره دادگاه کیفری رأی نهایی خود را در خصوص پروندۀ شکایت تپسی از اسنپ صادر کرد و اسنپ از تمام اتهامات وارده، شامل دسترسی غیرمجاز،
اسنپ با وجود داشتن استدلالهای حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذیصلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد. گاهی در ساعات اوج
در پی دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات کاربران اسنپفود در روزهای گذشته، تیم امنیت سایبری گروه اسنپ در تازهترین اقدام خود برای تقویت ساختار امنیت داده، برنامه «باگبانتی» یا
اسنپ برای سفرهای درمانی تعدادی از کودکان مناطق تحت پوشش خیریه پزشکی نوین رایگان شد اسنپ سفرهای خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» که برای درمان
چگونه با بازخورد سفر به افزایش ایمنی و کیفیت سفرهای اسنپی کمک کنیم؟ اسنپ همواره به دنبال راههایی است که تجربه سفر امن و رضایتبخشی را برای مسافران ایجاد کند
راحتی برای همه همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، روابط عمومی اسنپ گزارشی از اقدامات این شرکت برای بهبود کیفیت زندگی این گروه از جامعه را منتشر کرده است.
دومین بورسیه کاربران راننده بااستعداد اسنپ ۴۰۰ میلیونی شد اسنپ در دومین دوره اجرای طرح «مستقیم تا رویا»، در کنار افزایش مبلغ بورسیه به ۴۰۰ میلیون تومان، به طور همزمان