

به گزارش روابطعمومی اسنپ، این شرکت در راستای افزایش امنیت سفرها، قابلیت «تشخیص انحراف از مسیر» را بهصورت سراسری در تمام شهرهای تحتپوشش خود فعال کرد. این قابلیت که بر

نوزدهمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با عنوان «حمایت از توسعۀ کسبوکارهای محلی» و با همکاری سازمان مردمنهاد «ایفا» آغاز شد. در این طرح، کسبوکارهای خُرد محلی که برای شروع فعالیت

در آستانۀ روز جهانی افراد دارای معلولیت، اسنپ گزارشی از اقدامات خود در راستای حمایت و دسترسپذیری برای این قشر از جامعه ارائه داده است. بر اساس این گزارش، حدود

بهروزرسانی اخیر اپلیکیشن اسنپ قابلیتهای جدیدی را به بخش «گزینههای سفر» افزوده است. به گزارش روابطعمومی اسنپ این قابلیتها با هدف بهبود تجربۀ مسافران و تسهیل هماهنگی با رانندگان طراحی

۱۰ سال از آغاز فعالیت اسنپ میگذرد. این سوپراپلیکیشن که اکنون مجموعهای جامع از خدمات را ارائه میدهد، به مناسبت دهسالگی خود با اضافهکردن قابلیتی جدید به نام «استوری»، تجربهای

شرکت اسنپ به مناسبت ماه آگاهیبخشی از سرطان پستان، کمپین آگاهیبخشی اسنپ دربارۀ سرطان پستان را در سه بخش مختلف شامل کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اسنپ با هدف

به گزارش روابطعمومی تپسی، این شرکت «به دلیل رویههای ضد رقابتی اسنپ در حوزۀ سفارش آنلاین غذا»، از این اسنپ به شورای رقابت شکایت کرده است. این شکایت در پی

به گزارش روابطعمومی اسنپ، این شرکت با هدف حمایت از حقوق رانندگان و کاهش موارد لغو سفر، قوانین مربوط به هزینۀ لغو سفر را بهروزرسانی کرده است. براساس این تغییرات،

شرکت اسنپ نتایج طرح معافیت از پرداخت کمیسیون برای کاربران رانندۀ مبتلا به تالاسمی را اعلام کرد. بر اساس گزارش روابطعمومی این شرکت، در این طرح که با همکاری «انجمن

اسنپ با هدف آگاهیبخشی درباره سرطان پستان و کمک به تامین بخشی از هزینههای خرید دستگاه ماموگرافی سهبعدی، کمپین جدیدی را به عنوان بخشی از طرح نیکوکاری اسنپکلاب آغاز کرده