

گروه اسنپ در مجموع ۱۴۳ میلیارد و ۵۳ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ به فعالیتهای مسئولیت اجتماعی خود اختصاص داده است. به طور کلی، طرحهای

کاربران اپلیکیشن اسنپ در طرح نیکوکاری «مشارکت در تأمین هزینههای نمونهگیری از سلولهای بنیادی» ۳۷۷ هزار و ۴۱۰ مرتبه با امتیازهای اسنپکلاب خود مشارکت کردند و اسنپ به ازای آن

هفدهمین طرح نیکوکاری اسنپکلاب به «تجهیز کارگاه مهارتآموزی برای دختران ترخیصشده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه «روشنای امید ایرانیان» اختصاص یافته است؛ بر این اساس، کاربران اسنپ میتوانند

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ گروه اسنپ در اواسط تیرماه منتشر شد. گروه اسنپ برای پنجمین سال متوالی گزارش خود را در ۱۵ بخش ارائه کرده است که علاوه بر ارائه

گزارش جامع عملکرد ۱۴۰۲ گروه اسنپ با عنوان «مسیر همراهی» منتشر شد؛ در این گزارش عملکرد زیرمجموعههای گروه اسنپ شامل اسنپخودرو، اسنپباکس، اسنپفود، سوپرمارکت اسنپ، اسنپپی، اسنپتریپ، اسنپشاپ و اسنپدکتر

مدیرعامل اسنپ با اشاره به پویایی تاکسیهای اینترنتی سهم این سرویسها از کل سفرهای درونشهری را به شرط برداشتن موانع قابل افزایش دانست. سهم تاکسیهای اینترنتی از کل سفرهای درونشهری

اسنپ در راستای ارتقای امنیت کاربران راننده خود سرویس «امنیت سفر» را بازطراحی و امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است. این امکانات شامل اشتراکگذاری سفر و تماس فوری با

اسنپ، به مناسبت روز جهانی اهدای خون، همچون سالهای گذشته با همکاری سازمان انتقال خون ایران تخفیف ۳۰ درصدی برای تسهیل رفتوآمد اهداکنندگان به مراکز انتقال خون در نظر گرفته

کمپین تبلیغاتی اسنپ، با شعار «اسنپپرو همهش سوده!»، با هدف معرفی خدمات و مزایای سرویس اشتراک حرفهای این سوپراپ، از ۷ خرداد در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان آغاز

در روزهای گرم سال، یکی از دغدغههای کاربران مسافر تاکسیهای اینترنتی تهویه مناسب خودرو و استفاده از کولر در سفرهاست. داشتن تهویه مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است؛ به همین