
صفحه اصلی > دیتاک

شرکت «دیتاک» از یک سرویس تازه با نام «برندبان» رونمایی کرد؛ داشبوردی که دادههای شبکههای اجتماعی را در لحظه جمعآوری و تحلیل میکند تا بازاریابان و مدیران برند بتوانند جایگاه

شبکههای اجتماعی در ایران یکی از بسترهای مهمی هستند که رفتار جامعه ایرانی، اقتصاد و حتی سیاست در آن بازتاب مییابد و شکل میگیرد. در چنین فضایی، تحلیل دادههای همین

گزارش دیتاک 1402 با عنوان «صد برند پربازدید ایرانی در سال 1402» منتشر شد که نکات مهمی را از چشمانداز دیجیتال شرکتهای ایرانی آشکار میکند. این گزارش که بر اساس