یکشنبه 18 شهریور 1403

نگاهی بر 7 مرحله نگارش یک طرح ارتباطات بازاریابی

ارتباطات بازاریابی (مارکام) ترکیبی از پیام‌های کلیدی شما و کانال‌های بازاریابی است که برای برقراری ارتباط و تعامل با بازار یا سهامداران خود استفاده ‌می‌کنید. این پیام‌ها ‌می‌توانند بر اساس

ادامه مطلب »

چند نکته از گزارش سال 1401 علی‌بابا

گزارش سال ۱۴۰۱ علی‌بابا در اواسط تیر ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. علی‌بابا در این گزارش به بررسی فعالیت خود، سرویس‌ها، رفتار کاربران، محصولات محتوایی و چالش‌های صنعت پرداخته است. در

ادامه مطلب »

همه خبرنگاران می‌توانند از بیمه پایه و بیمه تکمیلی برخوردار شوند

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی قانون مطبوعات اعلام کرد که خبرنگاران می‌توانند با عضویت در صندوق اعتباری هنر از بیمه پایه و تکمیلی برخوردار شوند. ایمان شمسایی که چهارشنبه،

ادامه مطلب »

ارتباطات داخلی، تیری با چند نشان

«ارتباطات درون سازمانی» بیشتر به اطلاع‌رسانی‌ها و ارتباطات منابع انسانی با کل سازمان اطلاق می‌شود. البته می‌توان گفت تعامل افراد یا بخش‌های درون یک سازمان با یکدیگر نیز به‌نوعی ارتباطات

ادامه مطلب »

فراخوان دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران دومین دوره جایزه انجمن را برگزار می‌کند. در فراخوان انجمن آمده است که از همه روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌های رسمی اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و

ادامه مطلب »

کمک به کسب‌وکارها با ابزارهای روابط عمومی

ابزارهای روابط عمومی ابزارهایی هستند که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با مصرف‌کنندگان، سرمایه گذاران و کارمندان ارتباط برقرار کرده و بر پیشرفت کمپین‌های روابط عمومی نظارت کنند. این ابزارها

ادامه مطلب »

فرای مارکتینگ برای مارکتینگ بهتر

مارکام که گاهی اوقات marcomm نوشته می‌شود مخفف «ارتباطات بازاریابی» است. مارکام تعامل و ارتباط هدفمند با مشتریان و مشتریان احتمالی با استفاده از ابزارها و رسانه‌های متعدد است. مارکام

ادامه مطلب »

آخرین مطالب