دوشنبه 14 مهر 1404
تماس اینترنتی علی‌بابا

فهرست

به گزارش روابط‌عمومی علی‌بابا، این شرکت با هدف بهبود تجربۀ مسافران در سفرهای خارجی و حل مشکلات ارتباطی آنان، در سال 1402 امکان تماس اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. این امکان، راهکاری برای مسافران است که پس از خروج از کشور قادر به تماس تلفنی با پشتیبانی شرکت نیستند.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی علی‌بابا، این سرویس جدید با استقبال گستردۀ مسافران مواجه شده است. طی یک سال گذشته، تیم پشتیبانی علی‌بابا 42 هزار تماس اینترنتی را مدیریت کرده و مجموعاً 70 هزار دقیقه را به پاسخگویی به مسافران اختصاص داده است.

این سرویس که از طریق نسخۀ موبایل اپلیکیشن علی‌بابا در بخش «سفرهای من» به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، تجربه‌ای مطمئن‌تر و ارتباطی سریع‌تر برای مسافران سفرهای خارجی فراهم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *