در دورانی که هوش مصنوعی بهسرعت در حال دگرگونسازی شیوههای ارتباطی و رسانهای است، کتابی تازه منتشر شده که نقطۀ تلاقی علم ارتباطات و فناوریهای نوین را بهخوبی به تصویر میکشد. «مهندسی پرامپت در روابطعمومی» نوشتۀ امیرعلی خلج، نخستین کتاب تخصصی در این حوزه است که بهتازگی توسط انتشارات سیمای شرق روانۀ بازار شده است.
این کتاب با هدف آشنایی مدیران، کارشناسان روابطعمومی، مشاوران رسانهای و علاقهمندان به فناوری با مفهوم نوظهور «مهندسی پرامپت» تدوین شده و از مفاهیم بنیادی تا تکنیکهای پیشرفتۀ طراحی پرامپت را دربر میگیرد. نویسنده تلاش کرده تا به خوانندگان نشان دهد چگونه میتوان با بهرهگیری از هوش مصنوعی، به بهبود فرایندهای ارتباطی، تولید محتوا، مدیریت بحران و تدوین استراتژیهای رسانهای دست یافت.
ساختار و محتوای کتاب «مهندسی پرامپت در روابطعمومی»
کتاب در شش فصل تدوین شده و هر فصل به یکی از ابعاد کلیدی مهندسی پرامپت در ارتباط با روابطعمومی میپردازد:
-
فصل اول: آشنایی با مهندسی پرامپت و مفهوم پرامپت در هوش مصنوعی
-
فصل دوم: اصول پرامپتنویسی بههمراه ماتریسهای کاربردی و نوآورانه
-
فصل سوم: تکنیکهای پیشرفتۀ پرامپتنویسی برای متخصصان
-
فصل چهارم: بررسی ابعاد مدیریتی، روانشناختی و عصبشناختی پرامپت
-
فصل پنجم: نمونهها و کاربردهای واقعی مهندسی پرامپت در روابطعمومی
-
فصل ششم: چشمانداز آینده؛ هوش مصنوعی و تحول روابطعمومی
دسترسی به کتاب «مهندسی پرامپت در روابطعمومی»
علاقهمندان میتوانند این کتاب را از دیجیکالا خریداری کرده یا برای تهیۀ نسخۀ فیزیکی با شمارۀ ۸۸۳۵۶۰۷۶ تماس بگیرند.