شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک از تغییرات جدید در توییتر خبر داد

www.mosavvar.com

ایلان ماسک از تغییرات جدید در توییتر خبر داد

www.mosavvar.com

ایلان ماسک از تغییرات توییتر در قالب شرایط درآمدزایی و امکان افزایش تعداد توییت‌های قابل نمایش خبر داد.

به گزارش مصور، در پی راه‌اندازی تردز، توییتر قصد دارد تا کاربران خود را حفظ کند. این در شرایطی است که برخی از تولیدکنندگان محتوا با سیاست‌های جدید به‌طور کامل موافق نیستند.

بر اساس این گزارش توییتر از هفته گذشته بخشی از درآمد تبلیغات به‌نمایش‌ درآمده در پاسخ توییت‌ها را با تولیدکنندگان محتوا سهیم شده است تا کاربرانش را به انتشار پست‌های بیشتر ترغیب کند. با این سیاست توییتر تاکنون پنج میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است.

ماسک همچنین گفته است که توییتر به‌زودی تعداد بازدید تبلیغات در صفحه پروفایل را نیز برای کاربران محاسبه می‌کند و بخشی از درآمد را با آن‌ها سهیم می‌شود. به گفته‌ ماسک، این موضوع باعث می‌شود پول پرداخت‌شده به کاربران تقریباً دو برابر شود.

این در حالی است که ماسک در توییتی شخصی نیز اعلام کرده است که به‌زودی به‌اشتراک‌گذاری درآمد مبتنی بر بازدید از صفحه پروفایل کاربران نیز آغاز خواهد شد.

با اعلام این تغییرات برخی کاربران نیز انتقادات خود به توییتر را عنوان کردند. گفتنی است ماسک در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره این چالش‌ها بر بازگرداندن قابلیت پخش زنده ویدیویی برای کاربران سرویس بلو تأکید کرد، چرا که این ویژگی درحال‌ حاضر کار نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از رسانه‌های دیگر