یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دومین کارگاه «روابط عمومی خارج از چهارچوب» برگزار می‌شود

www.mosavvar.com

دومین کارگاه «روابط عمومی خارج از چهارچوب» برگزار می‌شود

www.mosavvar.com

 پادکست PR Pros که رسانه‌ای شنیداری در حوزۀ روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی است، دومین کارگاه «روابط‌عمومی خارج از چهارچوب» را برگزار می‌کند.

دومین کارگاه حضوری روابط‌عمومی خارج از چهارچوب در تاریخ ۱۰ اسفند با موضوع «خط» در تهران برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها ویژه فعالان روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی طراحی شده و با هدف تقویت خلاقیت کارشناسان و مدیران روابط سامان‌دهی می‌شود.

در دومین کارگاه روابط‌عمومی خارج از چهارچوب، سجاد موسوی راضی، بنیان‌گذار پادکست PR Pros و کارشناس روابط‌عمومی، کوروش قاضی مراد، مبدع خط سریر و از اساتید برجسته خوشنویسی فارسی، و نرگس شرار، مدرس خط بریل مباحثی را پیرامون ظرفیت خط در تعامل با مخاطب به شیوه تمرین و بازی ارائه خواهند کرد.

برگزارکنندگان این کارگاه بر این باورند که ارتباطات سازمانی همانند تبلیغات، یکی از خلاقانه‌ترین فعالیت‌ها در سازمان است و نیاز به تقویت این مهارت در تمامی سطوح واحدهای ارتباطات سازمانی در شرکت‌های ایرانی احساس می‌شود. نیاز به خلاقیت به‌ویژه در هنگام مواجه با بحران و محدودیت‌های رسانه‌ای حاکم بر کشور، بیشتر به چشم می‌آید.

نخستین کارگاه روابط‌عمومی خارج از چهارچوب در تیرماه ۱۴۰۲ توسط پادکست PR Pros با شرکت ۱۶ نفر از فعالان روابط‌عمومی کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از رسانه‌های دیگر