شنبه 8 اردیبهشت 1403

مارکتینگ اتومیشن در ایستگاه سوم دی‌ام‌بُرد

www.mosavvar.com

مارکتینگ اتومیشن در ایستگاه سوم دی‌ام‌بُرد

www.mosavvar.com

سومین رویداد موضوعی دی‌ام‌بُرد با موضوع «مارکتینگ اتومیشن» برگزار می‌شود.

به گزارش مصور، در این رویداد متخصصان در رابطه با مفهوم مارکتینگ اتومیشن و نحوه به‌کارگیری کامل و جامع از آن سخن خواهند گفت. ارائه‌های دقیق و تجربه‌محور در پی پاسخگویی به سوالات بالا بخشی از این رویداد خواهد بود.

بنابر این گزارش پنج مدرس از پنج زاویه براساس تجربه خود، مارکتینگ اتومیشن را واکاوی و مورد بررسی موردی قرار خواهند داد تا نحوه استفاده و به کارگیری مارکتینگ اتومیشن مشخص شده و با استفاده از آن بتوان سرعت رشد کسب و کار را افزایش داد.

«نقش داده‌ها در استفاده از مارکتینگ اتومیشن»، «چگونه از داده‌ها برای تعریف استراتژی استفاده کنیم؟»، « تنها استفاده از مارکتینگ اتومیشن کافی است؟»، « ارتباط و تفاوت مارکتینگ اتومیشن با CRM »، «ارتباط مارکتینگ اتومیشن با Power BI و سیستم‌های تحلیل داده دیگر»، «ابزارهای مکمل مارکتینگ اتومیشن برای کسب و کارها» سرفصل‌های این رویداد عنوان شده‌اند.

دومین رویداد موضوعی دی‌ام‌بُرد جمعه 23 تیر درحالی برگزار خواهد شد که سخنرانان آن امین فیض‌پور (مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا)، میلاد مهاجر (مدیر مهندسی اسنپ فود)، حامد رضایی (مدیر مارکتینگ اتومیشن دارت)، مسعود آموزگار (مدیر مارکتینگ آپ) و امین خدمت‌لو (سرپرست دیجیتال مارکتینگ جاباما) خواهند بود.

مخاطبان این رویداد مدیران مارکتینگ، دیجیتال مارکترها، پرفورمنس مارکترها، مدیران توسعه کسب و کار، مدیران محصول و مدیران فنی هستند.

گفتنی است این دوره به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

جهت حضور در این رویداد به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از رسانه‌های دیگر