شنبه 8 اردیبهشت 1403

با حضور مدیران ارتباطات و سردبیران رسانه‌ها

میزگرد «ارتباطات رسانه‌ای: از ایده‌آل تا واقعیت» برگزار شد

www.mosavvar.com

با حضور مدیران ارتباطات و سردبیران رسانه‌ها

میزگرد «ارتباطات رسانه‌ای: از ایده‌آل تا واقعیت» برگزار شد

www.mosavvar.com

جمعی از مدیران ارتباطات و سردبیران رسانه‌های اکوسیستم فناوری و ارتباطات روز پنجشنبه دوم شهریورماه 1402 به دعوت شرکت یونیلیور ایران گرد هم آمدند تا به گفتگو درباره ارتباطات رسانه‌ای و چالش‌های این حوزه بپردازند.

در این میزگرد نمایندگان رسانه‌ها و مدیران و متخصصان ارتباطات کسب‌وکارها، پس از بازدید از فضاهای شرکت یونیلیور ایران به بحث و گفت‌وگو درباره تغییرات فضای رسانه‌ای ایران در طول سال‌های گذشته، نحوه و ضرورت ارتباطات صحیح بین سازمان‌ها و رسانه‌ها و چالش‌هایش مرتبط با آن، ارزش‌های خبری، شفافیت در خبررسانی و سازمان‌ها، مراودات مالی و شرایط حال حاضر رسانه‌ها پرداختند.

در این میزگرد که اداره آن را سجاد موسوی برعهده داشت، مهدی نورانی (یونیلیور ایران)، مهدی امیرپور (دیجی‌کالا)، سهند فردی (هولدینگ مکس)، نگار عرب (تپسی)، سیما محسنی (پیشتازطب)، نگار علی (خبرآنلاین)، عادل صمدی (آژانس پرگار)، سعیده نبی‌زاده (دنیای اقتصاد)، امیر مستکین (دیجیاتو)، بهزاد بهمن‌نژاد (فردای اقتصاد)، مسعود یوسف‌نژاد (زومیت)، مریم یوسف‌نژاد (زومیت) و روشن نوروزی (مصور) به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و روابط برون‌سازمانی یونیلیور ایران، آسیای مرکزی و منطقه قفقاز، با تشکر از میهمانان این میزگرد گفت: «روز بسیار خوب و خاطره‌انگیزی برای ما رقم خورد. بحث‌های مفیدی شکل گرفت که مطمئنا برای یونیلیور ایران سازنده بود و امیدوارم برای میهمانان هم به همین شکل بوده باشد. ما در یونیلیور ایران ارتباطات رسانه‌ای را به هیچ وقت ارتباطی یک‌سویه نمی‌بینیم و امروز فرصتی برای درک بهتر و متقابل از ارتباطات سازنده با اصحاب رسانه بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از رسانه‌های دیگر