دوشنبه 26 شهریور 1403

«دیجی‌کالاسرویس» با «آچاره» و «ویپان» در ارائه خدمات راه‌اندازی و تعمیر در محل همکاری می‌کنند.

«دیجی‌کالاسرویس» به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ دیجی‌کالا خدمات راه‌اندازی و تعمیر محصولات را در محل ارائه می‌کند. این خدمات برای کالاهای دیجیتال، خودرو، لوازم‌خانگی برقی، تجهیزات امنیتی و نظارتی، لوازم خانه و آشپزخانه و تجهیزات ساختمان ارائه می‌شود. طبق اعلام دیجی‌کالاسرویس، بدون درنظرداشتن اینکه محصول خود را از کجا خریده‌اید، می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. همچنین درحال‌حاضر متخصصان پلتفرم‌های «آچاره» و «ویپان» خدمات دیجی‌کالاسرویس را به مشتریان ارائه می‌دهند.

«مانوئل اوهانجانیانس»، مدیر «ایسمینار»، در کانال تلگرامی خود تصویری از پیامک دیجی‌کالا را منتشر کرده که این خدمات را تبلیغ می‌کند و اضافه‌شدن این خدمات را به زنجیره ارزش مجموعه دیجی‌کالا «زنگ خطری برای پلتفرم‌هایی مانند آچاره» دانسته است. دیجی‌کالاسرویس از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با ارائه خدمات گارانتی محصولات آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *