سه‌شنبه 2 مرداد 1403

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است.

مدل کسب‌وکار دیجی‌کالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خرده‌فروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا شامل دیجی‌استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی‌پی (فین‌تک)، دیجی‌نِکست (نوآوری)، دیجی‌کلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجی‌پلاس، کمدا، پیندو و دیجی‌اکسپرس هستند.

وبینار مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعۀ موردی دیجی‌کالا

ای‌سمینار، پلتفرم تخصصی برگزاری رویدادهای آنلاین، وبینار «مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا» را برگزار می‌کند. این وبینار به بررسی اهمیت «گوش دادن به اجتماع با مطالعۀ متن‌ها و

ادامه مطلب »