یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

وبینار گزارش سال، ترند روابط‌عمومی‌ها یا ضرورت کسب‌و‌کارها؟

www.mosavvar.com

وبینار گزارش سال، ترند روابط‌عمومی‌ها یا ضرورت کسب‌و‌کارها؟

www.mosavvar.com

در تاریخ 14 آذرماه امسال، وبیناری با عنوان «گزارش سال: ترند روابط عمومی‌ها یا ضرورت کسب‌و‌کارها؟» برگزار خواهد شد. این وبینار به مدت یک ساعت و چهل‌وپنج دقیقه خواهد بود و از ساعت 19 شروع خواهد شد و مهمترین نکات در زمینۀ گزارش‌دهی سالانه در کسب‌و‌کارها را بررسی خواهد کرد.

مائده گیوه‌چین، سرپرست ارتباطات رسانه‌ای اسنپ، در این وبینار به بررسی اصول نوشتن و انتشار گزارش عملکرد با نگاهی متفاوت پرداخته و اهمیت گزارش‌دهی در راستای توسعه و موفقیت کسب‌و‌کارها را برجسته خواهد کرد.

در سال‌های اخیر، گزارش سالانه به یک ضرورت تبدیل شده است و کسب‌و‌کارها اقدام به ارائۀ گزارش جامع از فعالیت‌های سالانۀ خود می‌نمایند. این گزارش‌ها نه تنها چکیده‌ای از فعالیت‌های مالی و عملیاتی سازمان را ارائه می‌دهند بلکه نقشۀ راه آینده را نیز ترسیم می‌کنند.

مائده گیوه‌چین در این وبینار به اهمیت گزارش‌دهی به ذی‌نفعان و نحوۀ روایت داستان منحصربه‌فرد کسب‌و‌کارها توسط تیم روابط‌عمومی خواهد پرداخت و اصول نوشتن گزارش عملکرد را با نگاهی متفاوت مورد بررسی قرار می‌دهد.

سرفصل‌های این وبینار عبارت‌اند از:
چرا گزارش سال

  • تعیین هدف و استراتژی
  • ذی‌نفعان و مخاطبان
  • عناصر اصلی 
  • دیتاهای هدفمند
  • قصه‌گویی با اعداد
  • تعیین فرم گزارش 
  • انتشار گزارش و جمع‌آوری بازخوردها

با توجه به تغییرات مداوم در دنیای کسب‌و‌کار و ارتباطات، شرکت در این وبینار فرصتی برای به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های گزارش‌دهی شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این وبینار، لطفاً به وب‌سایت ای‌سمینار مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *