جمعه 27 مهر 1403

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است.

مدل کسب‌وکار دیجی‌کالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خرده‌فروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا شامل دیجی‌استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی‌پی (فین‌تک)، دیجی‌نِکست (نوآوری)، دیجی‌کلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجی‌پلاس، کمدا، پیندو و دیجی‌اکسپرس هستند.

نسل زد و کالاهای ممنوعه؛ دو نکته برجستۀ گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا

مهدی امیرپور مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا ضمن تشریح نکات برجسته گزارش سال 1402 این فروشگاه اینترنتی، اعلام کرد که تحلیل رفتار خرید آنلاین نسل زد و همچنین جست‌وجوی میلیونی کالاهایی

ادامه مطلب »

همکاری «دیجی‌کالاسرویس» با «آچاره» و «ویپان» در ارائه خدمات راه‌اندازی و تعمیر در محل

«دیجی‌کالاسرویس» با «آچاره» و «ویپان» در ارائه خدمات راه‌اندازی و تعمیر در محل همکاری می‌کنند. «دیجی‌کالاسرویس» به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ دیجی‌کالا خدمات راه‌اندازی و تعمیر محصولات را در محل

ادامه مطلب »

اطلاعیه گروه دیجی‌کالا درباره سرمایه‌گذاری شرکت حرکت اول در گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا

گروه دیجی‌کالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که شرکت حرکت اول بخشی از سهام دیجی‌کالا را خریده که بخشی از آن سهام متعلق به شرکت «سرمایه‌گذاری سرآوا پارس» بوده است.

ادامه مطلب »

وبینار مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعۀ موردی دیجی‌کالا

ای‌سمینار، پلتفرم تخصصی برگزاری رویدادهای آنلاین، وبینار «مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا» را برگزار می‌کند. این وبینار به بررسی اهمیت «گوش دادن به اجتماع با مطالعۀ متن‌ها و

ادامه مطلب »

آخرین مطالب