دیجیکالا بزرگترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و یکی از بزرگترین خردهفروشیهای آنلاین در خاورمیانه است.
مدل کسبوکار دیجیکالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خردهفروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعههای دیجیکالا شامل دیجیاستایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجیپی (فینتک)، دیجینِکست (نوآوری)، دیجیکلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجیپلاس، کمدا، پیندو و دیجیاکسپرس هستند.
مهدی امیرپور مدیر روابط عمومی دیجیکالا ضمن تشریح نکات برجسته گزارش سال 1402 این فروشگاه اینترنتی، اعلام کرد که تحلیل رفتار خرید آنلاین نسل زد و همچنین جستوجوی میلیونی کالاهایی
سال گذشته پس از انتشار گزارش سال 1401 دیجیکالا در یادداشتی با عنوان «آن روی سکۀ گزارش سال ۱۴۰۱ دیجی کالا» به بررسی تاثیر بحرانهای سرزمینی بر فعالیت کسبوکارها پرداخته
«دیجیکالاسرویس» با «آچاره» و «ویپان» در ارائه خدمات راهاندازی و تعمیر در محل همکاری میکنند. «دیجیکالاسرویس» بهعنوان یکی از زیرمجموعههای هلدینگ دیجیکالا خدمات راهاندازی و تعمیر محصولات را در محل
گروه دیجیکالا در اطلاعیهای اعلام کرده است که شرکت حرکت اول بخشی از سهام دیجیکالا را خریده که بخشی از آن سهام متعلق به شرکت «سرمایهگذاری سرآوا پارس» بوده است.
دیجیکالا بیانیهای را دربارۀ حواشی اخیر که برایش پیش آمده در وبسایت خود منتشر کرده و در آن تأکید داشته نظارت روی کالاهای خود را بیشتر از پیش و سختگیرانهتر
ایسمینار، پلتفرم تخصصی برگزاری رویدادهای آنلاین، وبینار «مقدمهای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعه موردی دیجیکالا» را برگزار میکند. این وبینار به بررسی اهمیت «گوش دادن به اجتماع با مطالعۀ متنها و
سال 1401 بدون شک مقطع مهمی در تاریخ معاصر ایران است. سالی که مجموعهای از بحرانهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر ایران گذشت و اثرات و تبعات آن نیز تا
در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دیجیکالا در رویداد برخط ایران ۲، گزارش سالانه خود را برای سال 1401 را منتشر کرد. این گزارش با ۹ فصل اولین گزارش دیجیکالا