
دیجیکالا بزرگترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و یکی از بزرگترین خردهفروشیهای آنلاین در خاورمیانه است.
مدل کسبوکار دیجیکالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خردهفروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعههای دیجیکالا شامل دیجیاستایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجیپی (فینتک)، دیجینِکست (نوآوری)، دیجیکلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجیپلاس، کمدا، پیندو و دیجیاکسپرس هستند.

سال 1401 بدون شک مقطع مهمی در تاریخ معاصر ایران است. سالی که مجموعهای از بحرانهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر ایران گذشت و اثرات و تبعات آن نیز تا

در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دیجیکالا در رویداد برخط ایران ۲، گزارش سالانه خود را برای سال 1401 را منتشر کرد. این گزارش با ۹ فصل اولین گزارش دیجیکالا