دوشنبه 14 مهر 1404
کمپین اسنپ آگاهی از سرطان پستان

فهرست

شرکت اسنپ به مناسبت ماه آگاهی‌بخشی از سرطان پستان، کمپین آگاهی‌بخشی اسنپ دربارۀ سرطان پستان را در سه بخش مختلف شامل کاربران مسافر، کاربران راننده و همکاران اسنپ با هدف آگاهی‌بخشی دربارۀ این بیماری اجرا کرد. این کمپین از ۱۰ مهرماه آغاز شد و تا ۱۰ آبان ادامه داشت.

به گزارش روابط‌عمومی اسنپ، این کمپین با شعار «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» به آموزش، غربالگری و اطلاع‌رسانی در خصوص سرطان پستان پرداخته و کاربران خود را به تشخیص و پیشگیری زودهنگام این بیماری تشویق می‌کند.

دعوت از همکاران اسنپ به غربالگری رایگان سرطان پستان

یکی از بخش‌های کلیدی این کمپین، ارائۀ سونوگرافی و ماموگرافی رایگان به همکاران و خانواده‌های آنان در بیمارستان تخصصی برکت است. اسنپ با دعوت از این افراد برای مراجعه به «مرکز جامع تشخیص سرطان» واقع در این بیمارستان، آن‌ها را به انجام غربالگری‌های اولیۀ سرطان پستان تشویق کرده است.

افزایش آگاهی کارکنان با محتوای آموزشی

در بخش دیگر این کمپین، اسنپ با همکاری موسسۀ خیریۀ «بهنام دهش‌پور» اقدام به ارائۀ محتوای آموزشی شامل نکاتی دربارۀ علائم اولیۀ سرطان پستان، روش‌های خودمراقبتی و اهمیت تشخیص زودهنگام کرده است. این آموزش‌ها از طریق محتوای مکتوب و ویدیویی در اختیار همکاران اسنپ قرار گرفته است. همچنین، اسنپ با برگزاری بازارچۀ خیریه در دفتر مرکزی خود، تمامی عواید حاصل از این برنامه را به درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان اختصاص داده است.

برنامه‌های ویژه برای کاربران راننده

در این کمپین، کاربران راننده اسنپ نیز موردتوجه قرار گرفته‌اند. باشگاه رانندگان اسنپ از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی، اقدام به آگاهی‌بخشی دربارۀ سرطان پستان کرده است. همچنین، یکی از اپیزودهای رادیو اسنپ نیز به ارائۀ اطلاعات و آموزش در خصوص این سرطان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید  یلو ادوایز ایرانسل به ویستا مدیا پیوست

همکاری اسنپ با کلاب نیکوکاری برای خرید تجهیزات پزشکی

اسنپ در راستای این کمپین، هجدهمین طرح نیکوکاری‌کلاب خود را به آگاهی‌بخشی کاربران مسافر دربارۀ سرطان پستان اختصاص داده است. در این بخش از کمپین که همچنان فعال است، اسنپ با همکاری موسسۀ خیریۀ «بهنام دهش‌پور» طرح «مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی برای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم» را در بخش نیکوکاری‌کلاب اجرا می‌کند.

کاربران مسافر می‌توانند با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون پرداخت هیچ مبلغی، در این طرح مشارکت کنند. اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به خیریه پرداخت می‌کند. در این بخش از کمپین، ضمن اجرای طرح نیکوکاری‌کلاب، مخاطبان اسنپ از طریق اطلاع‌رسانی‌های متنوع در مورد ابعاد مختلف سرطان پستان مطلع می‌شوند.

اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان

طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، سرطان پستان شایع‌ترین سرطان بین زنان در ایران است و در کل جمعیت کشور نیز با نرخ شبوع ۳.۱۱ درصدی دومین سرطان شایع به شمار می‌آید. اسنپ در کمپین اخیر خود تلاش کرده با تشویق به انجام معاینات دوره‌ای و غربالگری‌های منظم، کاربران خود را به آگاهی از این بیماری و اهمیت تشخیص زودهنگام ترغیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *