شنبه 8 اردیبهشت 1403

برنامۀ ویدیویی سال 1402 مُصوّر منتشر شد

www.mosavvar.com

برنامۀ ویدیویی سال 1402 مُصوّر منتشر شد

www.mosavvar.com

برنامۀ ویدیویی سال ۱۴۰۲ مُصوّر منتشر شد

ویژه‌برنامۀ ویدیویی «رسانۀ مُصوّر» در پایان سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی عملکرد ارتباطاتی افراد، سازمان‌ها و کسب‌وکارها منتشر شد.

در بخش اول این برنامه، روشن نوروزی -هم‌بنیانگذار مُصوّر- و سجاد موسوی -عضو شورای سردبیری رسانۀ مُصوّر- با مروری به گزارش‌های سال منتشر شده توسط کسب‌وکارها، نقاط قوت و ضعف این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند.

در بخش دوم نیز گفت‌وگویی با امیرحسن موسوی -متخصص ارتباطات سازمانی- انجام شده است. امیرحسن موسوی مترجم و مؤلف کتاب «پیام‌آور ستارگان» اثر گالیله و فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه علم و تکنولوژی است که در سال‌های اخیر به عنوان مدیر ارشد ارتباطات سازمانی دیجی‌کالا هم فعالیت می‌کرد. در این گفت‌وگو درباره پدیدۀ روابط‌عمومی ایرانی، مهاجرت روزنامه‌نگاران به روابط عمومی و نقش تیم‌های ارتباطات در بحران صحبت شده است.

بخش پایانی این برنامۀ ویدئویی دوساعته به چالش‌های ارتباطاتی در بحران‌ها می‌پردازد و روشن نوروزی و سجاد موسوی با اشاره به بحران‌های رخ‌داده در سال‌های اخیر، عملکرد ارتباطی سازمان‌های دولتی و خصوصی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

مُصوّر یک رسانه تخصصی ارتباطات است که تلاش می‌کند تا به مسائل بنیادین و اساسی ارتباطات مانند ارتباطات استراتژیک، ارتباطات سازمانی، رسانه‌های اجتماعی، روزنامه‌نگاری، ارتباطات بحران و… بپردازد.

این برنامه با حمایت شرکت سفرهای علی‌بابا تولید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخۀ ویدئویی این برنامه را از طریق وب‌سایت مُصوّر، یوتیوب و آپارات تماشا کنند. همچنین نسخۀ صوتی این برنامه نیز از طریق شنوتو و دیگر اپلیکیشن‌های پادگیر قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از رسانه‌های دیگر