سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

برنامۀ ویدیویی سال ۱۴۰۲ مُصوّر منتشر شد

ویژه‌برنامۀ ویدیویی «رسانۀ مُصوّر» در پایان سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی عملکرد ارتباطاتی افراد، سازمان‌ها و کسب‌وکارها منتشر شد.

در بخش اول این برنامه، روشن نوروزی -هم‌بنیانگذار مُصوّر- و سجاد موسوی -عضو شورای سردبیری رسانۀ مُصوّر- با مروری به گزارش‌های سال منتشر شده توسط کسب‌وکارها، نقاط قوت و ضعف این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند.

در بخش دوم نیز گفت‌وگویی با امیرحسن موسوی -متخصص ارتباطات سازمانی- انجام شده است. امیرحسن موسوی مترجم و مؤلف کتاب «پیام‌آور ستارگان» اثر گالیله و فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه علم و تکنولوژی است که در سال‌های اخیر به عنوان مدیر ارشد ارتباطات سازمانی دیجی‌کالا هم فعالیت می‌کرد. در این گفت‌وگو درباره پدیدۀ روابط‌عمومی ایرانی، مهاجرت روزنامه‌نگاران به روابط عمومی و نقش تیم‌های ارتباطات در بحران صحبت شده است.

بخش پایانی این برنامۀ ویدئویی دوساعته به چالش‌های ارتباطاتی در بحران‌ها می‌پردازد و روشن نوروزی و سجاد موسوی با اشاره به بحران‌های رخ‌داده در سال‌های اخیر، عملکرد ارتباطی سازمان‌های دولتی و خصوصی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

مُصوّر یک رسانه تخصصی ارتباطات است که تلاش می‌کند تا به مسائل بنیادین و اساسی ارتباطات مانند ارتباطات استراتژیک، ارتباطات سازمانی، رسانه‌های اجتماعی، روزنامه‌نگاری، ارتباطات بحران و… بپردازد.

این برنامه با حمایت شرکت سفرهای علی‌بابا تولید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخۀ ویدئویی این برنامه را از طریق وب‌سایت مُصوّر، یوتیوب و آپارات تماشا کنند. همچنین نسخۀ صوتی این برنامه نیز از طریق شنوتو و دیگر اپلیکیشن‌های پادگیر قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *