جمعه 27 مهر 1403

بیستمین رویداد فیناپ با عنوان «MobileFirst» روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد. این رویداد به بررسی آخرین نوآوری‌ها و تحولات در زمینۀ فناوری‌های مالی با تمرکز بر محصولات موبایل‌محور، شامل نئوبانک‌ها، دیجیتال‌بانک‌ها و سوپراپلیکیشن‌ها، اختصاص دارد.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی فیناپ، این رویداد با ارائه‌های تخصصی در موضوعاتی همچون «نوآوری در نئوبانک‌ها و سوپر اپ‌ها»، «بازتعریف تجربۀ مالی دیجیتال»، «بانکداری دیجیتال برای کسب‌وکارهای نسل Z» و «رشد فین‌تک‌ها و TechFin‌ها در اقتصاد دیجیتال» همراه خواهد بود. سخنرانان اصلی این رویداد مهدی معرفتی (مدیرعامل پیمان)، نیما شمساپور (مدیرعامل بنیان نوآوری فرانیک)، حمیدرضا سعادتی (مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجی‌پی)، صادق رضایی (معاون توسعۀ کسب‌وکار ارتباط فردا)، مهدی مؤمنی (مدیرعامل ازکی‌وام)، محسن زادمهر (مدیرعامل فوربیکس)، ساسان احمدی (هم‌بنیان‌گذار eeZee Cash) و منصور ضابطیان (نویسنده و روزنامه‌نگار) خواهند بود.

همچنین، در بخش فیناپ پلاس، محمدامین آقامیری (دبیر شورای عالی فضای مجازی) و پوریا آسترکی (سردبیر پژوهش‌نامۀ بلاک‌چین) به گفت‌وگویی دو نفره خواهند پرداخت. علاوه بر این، پنل‌های تخصصی با تمرکز بر «رگولاتوری» و «سوپراپ و تجارت الکترونیک» با حضور متخصصان برجسته از جمله مهران محرمیان (معاون سابق فناوری‌های نوین بانک مرکزی)، محمدحسین محمودی (مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت)، هومن امینی (مدیرعامل دیجی‌پی) و دیگر صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق پلتفرم ایوند ثبت‌نام کنند. همچنین، امکان تماشای زندۀ این رویداد از آپارات فیناپ فراهم است. جزئیات بیشتر و برنامۀ کامل رویداد از طریق وب‌سایت فیناپ در دسترس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *