کارگاه حضوری و آنلاین «همسویی روابطعمومی و اهداف سازمان» روز جمعه، ۲۰ مهرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در سالن آکادمی دیدار واقع در شهرک غرب برگزار خواهد شد. این رویداد توسط متخصصان برجستۀ حوزۀ ارتباطات و رسانه، با هدف ارائۀ راهکارهای عملی و تجربهمحور در زمینۀ هماهنگی فعالیتهای روابطعمومی با اهداف کلیدی سازمانها، طراحی شده است.
سخنرانان و محورهای کلیدی:
- نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی، بهعنوان مدرس در بخش اول، یعنی «آگاهی از سازمان»، به بررسی اهمیت همسویی روابطعمومی با اهداف سازمان و چگونگی تدوین استراتژیهای ارتباطی خواهد پرداخت.
- انتقال تجربه توسط علی مزینانی، مدیر مسئول روزنامه ۷ صبح، انجام میشود. او در این بخش تجربیات عملی خود در همسوسازی فعالیتهای روابطعمومی با اهداف سازمانی را به اشتراک میگذارد.
- محمد جعفریان، مدیر مسئولیت اجتماعی گروه کوبل، در بخش دوم، یعنی «تطبیق روابطعمومی با KPI سازمان»، به ارائۀ مفاهیمی چون تفاوت ارتباطات (روابطعمومی) با تبلیغات و بازاریابی، تعریف کمپینهای روابطعمومی و نحوۀ تعیین و سنجش شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) میپردازد.
- امیر لعلی، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل سازمان بورس و اوراق بهادار، در بخش سوم، یعنی «جامعه آگاهی»، به اهمیت شناخت افکار عمومی و روشهای بازخوردگیری از کمپینهای تبلیغاتی پرداخته و چگونگی بهبود و تغییر رویکرد برنامههای روابطعمومی را بر اساس بازخوردها شرح خواهد داد.
- انتقال تجربه در این بخش توسط صادق حسینی، مشاور و فعال رسانهای، انجام میشود.
اهداف کارگاه:
در این کارگاه تخصصی، شرکتکنندگان با جدیدترین رویکردها و تکنیکهای همسوسازی روابطعمومی با اهداف سازمانی آشنا خواهند شد. این دوره بهویژه برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی طراحی شده است که به دنبال ارتقای توانمندیهای خود در پیشبرد اهداف استراتژیک سازمانی هستند. همچنین، کارگاه فرصتی مناسب برای تعامل با دیگر متخصصان و بهرهمندی از تجربیات عملی در حوزههای مرتبط فراهم میکند.
اطلاعات ثبتنام:
- برای ثبتنام و شرکت در این رویداد میتوانید به لینک ثبتنام مراجعه کنید.
- زمان: جمعه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷
- مکان: شهرک غرب، زرافشان، درخشان، پلاک ۴۱، طبقۀ چهارم، آکادمی دیدار.