توحید علیاشرفی، با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در اکوسیستم استارتاپی ، به عنوان مدیرعامل شرکت سفرهای علیبابا منصوب شد. علیاشرفی سابقه مدیریت بازاریابی شرکتهای علیبابا و جاباما را
طبق آخرین تحقیقات بازار انجام شده، برند علیبابا اولین برند یادآوری شده در ذهن ۴۹% از مخاطبان در صنعت گردشگری است. همچنین ۸۴% از مخاطبان این برند را میشناسند. طبق
علیبابا با تجربه چندماهه در فعالیت شعب حضوری، تصمیم گرفته است تا بازار آفلاین خود را گسترش دهد. روابطعمومی شرکت سفرهای علیبابا، درباره دلیل ورود این شرکت به بازار آفلاین
حدود دو هزار نفر با ارسال رزومه خود، متقاضی شرکت در دوره «آکادمی بازرگانی علیبابا» شدهاند. علی آبروشن، مدیر منابع انسانی شرکت سفرهای علیبابا با اعلام این خبر، درباره استقبال
هنگام خروج از مرز ایران، به سمت هر مرز دیگری، راههای ارتباطی با داخل کشور قطع یا به شکل تماسهای پرهزینه رومینگ درمیآید. این اتفاق، یکی از اصلیترین دغدغههای مسافران
مدیرعامل موسسه «سیمرغ»، در گفتگو با روابطعمومی علیبابا، میگوید: «بیشترین سفرهای درمانی کودکان از سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان انجام میشود.» موسسه سیمرغ نخستین خیریه متمرکز بر
گزارش سال ۱۴۰۱ علیبابا در اواسط تیر ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. علیبابا در این گزارش به بررسی فعالیت خود، سرویسها، رفتار کاربران، محصولات محتوایی و چالشهای صنعت پرداخته است. در
چرا کسبوکارها گزارش سال منتشر میکنند؟ کسبوکارها علاوه بر گزارشهای داخلی و مالی که موظف هستند به ذینفعان و سهامداران خود ارائه دهند، بهفراخور مدل مالکیتشان میتوانند بهصورت داوطلبانه و