شنبه 6 مرداد 1403

ابردراک طی مراسمی از هویت بصری جدید خود در قالب تغییرات رنگ لگو  و الگوهای تغییر برند رونمایی کرد.

به گزارش مصور، این استارتاپ که حدود چهار سال از زمان راه‌اندازی‌اش در شهر شیراز می‌گذرد، خدماتی مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری، سرور ابری، سرویس میزبانی ویدئو و پخش زنده را به کاربرانش ارائه می‌کند.

براین اساس و طی مراسم برگزار شده عنوان شد که لوگوی تازه این شرکت که ترکیبی از رنگ‌های سبز و آبی است،  نمایش امنیت و هوشمندی این استارتاپ  است. همچنین در این مراسم  تأکید شد که رنگ آبی و سبز منتخب، پایداری، قابل اعتماد بودن و هوشمندی است و  لوگوی جدید با تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری را ارائه می‌دهد. گفتنی است تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت وآیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی با حال‌وهوای امروز از دیگر موارد رخ داده عنوان شده است.

سارا راد، مدیر روابط‌عمومی و یکی از هم‌بنیان‌گذاران استارتاپ ابردراک در این رونمایی عنوان کرد:« الگوی جدید ما که یکی از الگوهای ۱۲گانه است، «خردمند» نام دارد. انتخاب این الگو نشان‌دهنده خواست ما برای ارائه فناوری‌های پیشرفته ابری  و تلاش ما برای خلق ارزش در راستای تعهد مستمر به مشتریان است. با پذیرش این الگو، ما مسئولیت یک مشاور قابل اعتماد را برعهده می‌گیریم و مشتریان خود را در مسیر پیچیده استفاده از خدمات ابری، هدایت کرده و آنها را قادر می‌سازیم تا تصمیمات خردمندانه‌ای برای کسب و کار خود بگیرند.»

یکی دیگر از سخنرانان این مراسم سینا سلطانی، مدیرعامل ابردراک  بود که بخشی از سخنان خود را به طرح چالش‌های این حوزه اختصاص داد. وی عنوان کرد:« با وجود اینکه ورود به حوزه خدمات ابری، ورود به بازی بزرگان است اما بازارهای محلی به این حوزه‌ها نیاز دارند و ورود به این حوزه‌ها در بازارهای محلی ارزشمند است. همچنین مشکلات فعالان سرویس‌های ابری هم چون پیدا کردن سرمایه‌گذاری که بازدهی مالی بلندمدت این کسب‌وکار را درک کند از دیگر چالش‌هایی موجود است. البته در این میان نباید  مشکلات اینترنت و دیتاسنترها  را فراموش کرد.»

بیشتر بخوانید  هیچ تفاوتی میان دستمزد در تهران و شهرهای دیگر را به رسمیت نمی‌شناسیم

گفتنی است ابر دراک  تاکنون ۲۶ هزار اکانت رجیستر شده دارد و برای ۴۸ هزار وب‌سایت خدمات‌رسانی انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *