نشست آزاد تخصصی «ارتباطات سازمانی و روابط عمومی» با عنوان « برای همنوایی سازها را کوک کنیم!» عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مدرسهی ویژه برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با هدف انتقال تجربیات و تبادل نظر علاقهمندان به ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، «آیدا ابوترابی» (راهبر دورهی روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک) به معرفی اساتید میهمان و تبیین سرفصلهای نشست پرداخت.
در این نشست «فرناز فرضی» -مشاور ارتباطات سازمانی- با قیاس نقش مدیریت روابط عمومی با رهبر ارکستر در مورد اهمیت نقش PR در یکپارچگی سازمان اشاره کرد و در ادامه نشست نیز «صدرا محقق» -روزنامهنگار و مدیر روابطعمومی پلتفرم دیوار- به تاثیر اخبار و رسانهها در عملکرد روابط عمومی شرکتها پرداخت. پس از آن «امیرحسن موسوی» -متخصص ارتباطات- به لزوم صداقت در رسانهها و نقش رفتار کارکنان در بازنمایی PR در رسانهها اشاره کرد و در بخش پایانی «سارا شاهرخی» با تبیین چیستی CSR به طرح و پاسخ به این پرسش پرداخت که CSR در ایران تا چه اندازه با معیارهای جهانی همخوانی دارد.
این نشست با پاسخ سخنرانان مدعو به پرسشهای حاضرین به پایان رسید.