شنبه 6 مرداد 1403

وبینار با موضوع ارتباط با رسانه‌‌ها و اثرگذاری آن بر روابط عمو‌‌می‌ برگزار می‌شود.

به گزارش مصور، این نشست که هادی عیار از تیم روابط‌عمومی علی‌بابا آن را ارائه خواهد داد، «ارتباط با رسانه، ستون خیمه روابط عمومی» نام دارد و طی سرفصل‌‌هایی همچون «تعریف ارتباط با رسانه»، «نقش ارتباط با رسانه در روابط عمومی‌ها»، «بایدها و نبایدهای ارتباط با رسانه» و «برنامه اجرایی برای ارتباط با رسانه» به بررسی برخی چالش‌ها خواهد پرداخت.

در بخشی از معرفی این نشست آمده است:« از آن‌جا که در عصر اینترنت، ابزارهای رسانه‌ای دیجیتال بسیار ارزان‌تر و در دسترس‌تر از گذشته هستند، گاهی عده‌ای به اشتباه فکر می‌کنند که فعالیت و مدیریت رسانه‌ای هم به همان سادگی امکان‌پذیر است؛ در حالی که گسترش ارتباطات رسانه‌ای، کاری دشوار و زمان‌بر است و به تلاش، تجربه و تخصص نیاز دارد.»

ارتباط با رسانه‌ها (Media Relations) زیرمجموعه‌ فعالیت‌های روابط عمو‌‌می‌یک سازمان است که از ارتباط گسترده و همکاری مستمر با رسانه‌ها به وجود می‌آید. روابط رسانه‌ای قوی به برندها کمک می‌کند با انتشار اخبار در زمان و موقعیت‌های مختلف، پیام برند خود را به مخاطب برسانند.»

علاقه‌‎مندان تا 10 مرداد ماه فرصت ثبت نام در این وبینار را از طریق لینک ضمیمه دارند. این نشست در همین روز  از ساعت 19 تا 21 برگزار ‌‌می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *