شنبه 6 مرداد 1403

نشست مجازی «طراحی گرافیک در دنیای تبلیغات و مارکتینگ» در حالی برگزار خواهد شد که حسین موسوی و ایماژ دهقان در این وبینار به طرح 9سرفصل کاربردی خواهند پرداخت.

به گزارش مصور، « نقش دیزاینر در تیم‌‌های مارکتینگ و تبلیغات»، «زبان مشترک بین طراح گرافیک، مدیر مارکتینگ و استراتژیست»، «طراحان تبلیغات چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟» بخشی از سرفصل‌های این وبینار خواهند بود. همچنین قرار است در این وبینار موضوعاتی همچون «فعالیت‌های اصلی طراحان تبلیغاتی»، «ویژگی‌های یک طرح تبلیغاتی برتر چیست؟»، «تسلط بر سبک‌های طراحی در راستای جذب مخاطب»، «آشنایی با پوزیشن‌های شغلی پر درآمد در گرافیک» و «طراحی خلاقانه» مورد بحث و بررسی قرار بگیرند.
براساس این گزارش ادامه این نشست مجازی با «معرفی پلتفرم‌های مناسب برای دریافت ایده و نمونه کار های بین‌المللی» همراه خواهد بود.

گفتنی است حسین موسوی، مدیرعامل آژانش دیجیتال مارکتینگ کانگورو و ایماژ دهقان، طراح ارشد گرافیک و مدیر هنری شرکت ایران‌هاست هستند.

این وبینار ساعت 12 روز پنجشنبه 15 تیر 1402 برگزار می شود و علاقه‌مندان جهت حضور و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به وب‌سایت www.evnd.com مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *