شنبه 6 مرداد 1403

وقتی تصمیم گرفتیم که به مناسبت روز ارتباطات هدیه‌ای به متخصصان ارتباطات سازمان‌ها بدهیم، به این فکر کردیم که با امکانات محدود خودمان به عنوان یک رسانه، چطور می‌توانیم این روز را تبریک بگوییم؛ آن هم به متخصصانی که روزهای سخت و پراسترس زندگی‌شان بیشتر از روزهای خوش است.

بنا شد به کمک شیوا بابابیگی که مدیر آتلیۀ گرافیک استودیو مُصوّر و بنیان‌گذار خانۀ طراحی پوسترهای آلترناتیو سینمایی (یوسی) است، برای کسب‌و‌کارها پوسترهای سینمایی را بر اساس حال و هوای کسب‌و‌کارشان انتخاب و بازآفرینی کنیم. از همان اول کار، اسم فیلم بود که در دفتر کوچکمان پرواز می‌کرد و روی شانه کسب‌و‌کاری می‌نشست. گاهی می‌ماند، گاهی پر می‌زد و می‌رفت و گاهی هم از این شاخه نپریده بر شاخه دیگری فرود می‌آمد و بعد صدای قهقهه بلند می‌شد. شوخی و گرافیک و سینما کنار هم جالب به نظر می‌رسید.

از بین کسب‌و‌کارهایی که برایشان فیلمی پیدا کرده بودیم، تا آنجا که زمان و امکاناتمان اجازه می داد پوستر ساختیم و تلاش کردیم با سرک کشیدن در تاریخچه آن کسب‌و‌کار چیزهایی پیدا کنیم که پوستر را بامزه‌تر کند. دوست داشتیم می‌شد برای تمام رفقایمان در تیم‌های ارتباطات سازمان‌ها پوستری بسازیم، اما توانمان محدود بود.

برای همین آخرین پوستر را به همۀ خودمان هدیه می‌کنیم؛ پوستری از سریال محبوب فرندز، به امید رفاقت‌های طولانی.

Picture of مسعود حاج‌جعفری‌زاده
مسعود حاج‌جعفری‌زاده
هم‌بنیان‌گذار مُصوّر
Picture of مسعود حاج‌جعفری‌زاده
مسعود حاج‌جعفری‌زاده
هم‌بنیان‌گذار مُصوّر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *