شنبه 6 مرداد 1403

پلتفرم تریبون کتابی الکترونیکی را با موضوع «روابط عمومی مدرن» به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده است.

به گزارش مصور، «آشنایی با مفهوم روابط عمومی مدرن و تفاوت آن با نوع سنتی»، «استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط عمومی مدرن»، «نقش روابط عمومی مدرن در کسب‌وکارهای امروزی»، «ابزارهای روابط عمومی مدرن» و «مهارت‌های موردنیاز یک متخصص روابط عمومی» از جمله موضوعاتی است که در سرفصل های مختلف این کتاب مورد توجه قرار گرفته‌اند.

براین اساس این کتاب الکترونیکی در قالب یک پیشگفتار و سه سرفصل «از پیدایش تا نقش پررنگ روابط عمومی مدرن در کسب و کارهای امروزی»، «چرا و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟» و «ساختار تیم‌های روابط عمومی در سازمان‌ها» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در بخشی از پیشگفتار این کتاب می‌خوانیم:

«دکتر محسنیان راد در کتاب ارتباط‌شناسی، ارتباطات انسـان را بـه سـه دسته اصلی تقسیم می‌کند: ارتباط انسان بـا انسان، ارتباط انسان بـا حیوان و ارتباط انسـان با ماشـین. در هرکدام از ایــن دسته‌ها، بحث‌های مفصلی وجود دارد کــه نسبت بــه معنای ارتباط و نحوه ایجاد بهتر آن، شناخت پیدا کنید؛ امـا مبحثی کـه مـا در ایـن ایبوک قصـد داریـم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم و نگاهی ریزبینانه‌تر بـه آن داشته باشیم، ارتباط انسان بـا ماشـین اسـت. در دنیای امروزی، می‌توان فضای دیجیتال را نوعی ماشین دانست کــه انسان‌ها ناگزیرند بــا آن ارتباط برقرار کنند و شیوه درست ارتباط بـا آن را یاد بگیرند. همان‌طور کـه کسـ‌وکارها بـه سمت فضای دیجیتال در حرکت هستند و نحوه تعامل از ایـ طریق بـا مخاطبان خود را فـرا می‌گیرند. در دنیای کسب وکارها هم ارتباطات اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که یک طرف آن مخاطبان یا کاربرانی از نوع انسان هستند و لازمه فروش محصولات و خدمات به آنها، ایجاد ارتباطی درست است. روابط عمومی بـه زبان ساده وظیفه دارد تا برای ساختن هرچه بهتر این رابطه تلاش کرده و اعتماد کاربران را جلب کند.»

گفتنی است این ایبوک در ۱۱۹ صفحه از طریق این لینک قابل دسترسی است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *