گزارش سال ۱۴۰۱ مجموعه رستورانهای زنجیرهای بینالمللی عطاویچ، دوشنبه ۱۰ مهرماه در رویداد «مزهها، فراتر از مرزها» منتشر شد.
در این رویداد که دهم مهرماه ساعت بهصورت زنده در اینستاگرام و آپارات عطاویچ پخش شد، «آرش برهمند» با «عطا قطبی»، بنیانگذار عطاویچ و «میلاد گودرزی»، مدیرعامل عطاویچ، گفتوگو کردند. در این گفتوگو بنیانگذار عطاویچ به موارد مختلفی از گزارش سال شامل تاریخچه برند، توسعه برونمرزی آن و آینده توسعه عطاویچ در کشورهای دیگر اشاره کرد و مدیرعامل عطاویچ نیز به سوالاتی درباره نحوه مدیریت شعب در سراسر ایران، فعالیتهای مسئولیت اجتماعی و برنامههای آینده مجموعه رستورانهای بینالمللی عطاویچ در سراسر ایران پاسخ داد.
گزارش سال 1401 عطاویچ با تمرکز بر تاریخچه شکلگیری برند، عملکرد در سفارشها، توسعه شعب، تنوع محصولات، توسعه سازمان و با نگاهی به صنعت غذا در ایران و جهان تدوین شده و از نخستین دفعاتی است که یک کسبکار فعال در صنعت رستورانهای زنجیرهای گزارش سالیانه عملکرد خود را منتشر کرده است. این گزارش که در شش فصل تدوین شده است اطلاعات ارزشمندی را در مورد این فستفود زنجیرهای به مخاطبان ارائه میدهد. عطاویچ در این گزارش به بررسی فعالیت خود، روندهای سفارش و فروش، علاقهمندیهای مشتریان و چالشهای صنعت پرداخته است.
عطاویچ یک فستفود زنجیرهای و یکی از بازیکانان بزرگ صنعت غذا در ایران است. این فستفود زنجیرهای با 64 شعبه در ایران، 21 شعبه در ترکیه و دو شعبه در آلمان قدمی به فراسوی مرزهای کشور گذاشته است. در گزارش منتشر شده نیز میتوان به وضوح مشاهده کرد که نگاه عطاویچ توسعهمحور است و علاقۀ زیادی به گسترش شعب درونمرزی و برونمرزی نشان میدهد.
با وجود بحرانهای اجتماعی و سیاسی که هر کسبوکاری را در سال گذشته با بحران مواجه کرد، عطاویچ علمکرد خوبی داشته و توانسته بر چالشها غلبه کرده و فروش و سودآوری خوبی داشته باشد. اهمیت این گزارش اما فراتر از شناخت یک فستفود و عملکردش است. گزارش سال عطاویچ علاوه بر اطلاعات داخلی کسبوکار، اطلاعات و دادههایی را نیز در مورد بازار غذا و روندهای اقتصادی و اجتماعی ایران در اختیار مخاطبان قرار میدهد.
نسخه کامل این گزارش را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.