چهارشنبه 27 تیر 1403

ای‌سمینار، پلتفرم تخصصی برگزاری رویدادهای آنلاین، وبینار «مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا» را برگزار می‌کند.

این وبینار به بررسی اهمیت «گوش دادن به اجتماع با مطالعۀ متن‌ها و نظرات کاربران آنلاین» می‌پردازد و «چگونگی استفاده از این ابزار در تدوین و بهبود استراتژی‌های بازاریابی و ارتباطات» را بررسی می‌کند.

این وبینار فرصت مناسبی است برای شناخت عمیق‌تر از نیازمندی‌های کسب‌وکارها در محیط پویا و تندتغییر رسانه‌های اجتماعی. با مروری بر تکنیک‌ها و ابزارهای شنیدن اجتماعی، با دریایی از فرصت‌ها و تهدیدها رو در رو می‌شوید. همچنین برای درک بهتر تمامی مفاهیم ارائه شده، مثال‌هایی واقعی و حاصل تجربۀ ارائه‌دهنده در دیجی‌کالا مرور و واکاوی خواهند شد.

سرفصل‌های وبینار:

  • مقدمه و تعریف سوشال لیسنینگ
  • تکنیک‌ها و ابزارهای شنیدن اجتماعی
  • تحلیل داده‌های شنیدن اجتماعی
  • مطالعۀ موردی دیجی‌کالا
  • پرسش و پاسخ با شرکت‌کنندگان

ارائه‌دهنده:

  • امیرحسین آقایی، سرپرست ارتباطات اجتماعی دیجی‌کالا

زمان:

  • سه‌شنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰

ثبت‌نام:

  • علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار به صورت رایگان از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند:

لینک ثبت‌نام: مقدمه‌ای بر سوشال لیسنینگ؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

دربارۀ سوشال لیسنینگ:

سوشال لیسنینگ فرایندی است که در آن به طور فعال به مکالمات آنلاین در رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و وب‌سایت‌ها گوش داده می‌شود تا از نظرات، احساسات و ترندهای مرتبط با یک برند، محصول یا موضوعی خاص آگاهی حاصل شود. این اطلاعات می‌تواند برای بهبود خدمات به مشتریان، توسعۀ محصولات جدید، ایجاد کمپین‌های بازاریابی مؤثر و در نهایت افزایش رضایت و وفاداری مشتریان مورد استفاده قرار گیرد.

حضور در این وبینار برای چه کسانی مفید است؟

  • متخصصان و مدیران روابط‌عمومی
  • مدیران و کارشناسان بازاریابی
  • مشاوران و استراتژیست‌های ارتباطات
  • فعالان حوزۀ دیجیتال مارکتینگ
  • و تمام کسانی که به موضوع سوشال لیسنینگ و کاربردهای آن علاقه‌مند هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *