یکشنبه 19 آذر 1402

جایگاه: تیتر یک

شایع‌ترین اشتباهات در پیاده‌سازی یک استراتژی روابط‌عمومی نوآورانه

استراتژی‌های نوآورانۀ روابط‌عمومی می‌توانند به شما کمک کنند تا از دیگران متمایز شوید، توجه رسانه‌ها را جلب و مخاطبان هدف خود را درگیر کنید. بااین‌حال، چنین راهبردهایی خطرات و چالش‌هایی

ادامه مطلب »

بیانیه شرکت هم‌آوا در خصوص تخلیه «کارخانه نوآوری آزادی»

فعالان محترم اکوسیستم استارتاپی ایران، همکاران، سهامداران و ساکنان کارخانه نوآوری آزادی در سال ۱۳۹۶ موسسان و سهامداران نیک‌اندیش شرکت هم‌آوا، کارخانه نوآوری را به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین مرکز نوآوری

ادامه مطلب »

مؤثرترین راهِ مدیریت کارفرمایان دشوار و سخت‌گیر در روابط‌عمومی چیست؟

مدیریت یک کارفرمای دشوار و سخت‌گیر در حوزۀ روابط‌عمومی (PR) ممکن است تجربه‌ای چالش‌برانگیز و استرس‌زا باشد. اما با امکانات و راهبردهای مناسب، می‌توان بحران‌های پیش‌رو را به فرصتی برای

ادامه مطلب »

گزارش سال ۱۴۰۱ عطاویچ با عنوان «مزه‌ها فراتر از مرزها» منتشر شد

گزارش سال ۱۴۰۱ مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی عطاویچ، دوشنبه ۱۰ مهرماه در رویداد «مزه‌ها، فراتر از مرزها» منتشر شد. در این رویداد که دهم مهرماه ساعت به‌صورت زنده در اینستاگرام

ادامه مطلب »

تفاوت روابط‌عمومی در کسب‌وکارهای B2B و B2C

برای مدت‌های طولانی آگاهی‌رسانی، جذب و متقاعدسازی مشتریان از جمله‌ فعالیت‌های مهم کسب‌وکارها بوده است. هم‌چنین تغییر مسیر از رویکرد معاملاتی صرف به رویکرد ارتباطاتی اهداف ارتباطاتی کسب‌وکارها را از

ادامه مطلب »

بازنمایی «عقل کل» بر پرده‌ی رسانه

این روزها مستندی در سینما اکران است که قهرمان آن نه بازیگر خوش‌قیافه‌ی پوستر، بلکه کاپیتانی است که کَشتیِ خودآگاه و ناخودآگاه بدن را به پیش می‌راند. قضاوت درباره‌ی مستند

ادامه مطلب »