پنج‌شنبه 10 خرداد 1403

جایگاه: تیتر یک

کالبدشکافی یک بیانیه؛ چطور مدیران کسب‌و‌کارها تیشه به ریشه خود می‌زنند؟

انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی در فضای رسانه‌ای از سوی کسب‌و‌کارها امری طبیعی است. کسب‌و‌کارها به دلایل مختلف بیانیه‌هایی صادر می‌کنند و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند. اما ساختار مدیریتی سازمان، قدرت

ادامه مطلب »
Working an an agile system

چابکی در مدیریت محصول و ارتباطات

شاید ترکیب‌کردن دو حوزۀ به‌ظاهر متفاوت، یعنی توسعۀ نرم‌افزار و مدیریت محصول چابک (Agile) و روابط‌عمومی (PR)، کمی عجیب به نظر برسد، اما این کار می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای برای سازمان‌ها

ادامه مطلب »

نگاهی نو به وظایف روابط‌عمومی در عصر دیجیتال

روابط‌عمومی چیست؟ انجمن روابط‌عمومی آمریکا، روابط‌عمومی را فرایندی ارتباطی و استراتژیک می‌داند که با هدف ایجاد و حفظ روابطی سودمند و متقابل بین سازمان و مخاطبان آن طراحی می‌شود. اما

ادامه مطلب »