تصور کنید در تیم رسانههای اجتماعی صلیب سرخ کار میکنید و به طور اتفاقی حساب کاربری این سازمان را با حساب شخصی خود اشتباه میگیرید! این اتفاقی است که برای
آیندهای نزدیک را تصور کنید که هوش مصنوعی کارهای تکراری و روزمرۀ روزنامهنگاران را بهتر از آنان انجام میدهد. منابع خبر به سازمانها و وزارتخانهها و مسئولان رسمی و مردم
روابطعمومی به طور ذاتی برای متقاعدسازی طراحی شده است. در غیر این صورت، چرا باید به آن بپردازیم؟ بااینحال، در ادبیات آکادمیک، ارتباط میان متقاعدسازی و روابطعمومی موضوعی چالشبرانگیز است.
در دنیای دیجیتال و پرجنبوجوش امروز، روابطعمومی برای ایجاد و حفظ یک شهرت مثبت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. روابطعمومی دیگر به مدیریت روابط رسانهای و مدیریت بحران
در دنیای برندها، بحرانهای ارتباطی اجتنابناپذیرند و گاهی حتی کوچکترین اشتباهات میتوانند به چالشهای بزرگ و حساسیتیهای اجتماعی ختم شوند. یکی از نمونههای این موضوع، ماجرای برند مشهور ایتالیایی گوچی
در حالی که بمبارانهای اتمی هیروشیما و ناکازاکی بهعنوان اقداماتی ضروری برای پایان دادن به جنگ مطرح شدند، این روایت حقیقت واقعی تراژدی انسانی را پنهان میکند. در روزهای ششم
روابطعمومی بهعنوان یکی از حوزههای مهم در ارتباطات انسانی و سازمانی، نقش حیاتی در شکلدهی تصویر عمومی سازمانها، افراد و برندها دارد. این حرفه با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی
تلاش برگرکینگ برای نشان دادن نابرابری جنسیتی در صنعت رستوران و تخصیص بورسیه به خانمها برای یادگیری مهارت آشپزی با یک توییت اشتباه نتیجۀ معکوسی را رقم زد. این توییت
الگوریتمهای پیچیده و مدلهای زبانی بزرگ (LLMs) میتوانند متنهایی ساده، جذاب و بسیار روان تولید کنند، بهطوری که نتوانیم تشخیص دهیم، این متن را ماشین نوشته یا انسان. اما آیا
هول فودز (Whole Foods)، یکی از معتبرترین فروشگاههای زنجیرهای مواد غذایی در ایالات متحده، در سال ۲۰۱۵ با اتهامی جدی در ارتباط با تقلب در قیمتگذاری مواجه شد. این شرکت