![](https://mosawar.ir/storage/2024/07/IMG_9001-300x169.jpeg)
در دنیای پیچیده و پویای امروزی، بحرانها به بخشی ناگزیر از زندگی سازمانها و شرکتها تبدیل شدهاند. بحرانها میتوانند به دلایل مختلفی از جمله مشکلات مالی، خطاهای عملیاتی، رسواییهای اخلاقی
تولیدکنندگان مواد شوینده هرگز تصور نمیکردند که طراحی غلافهای رنگی و کاربردی برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی به چالشی تبدیل شود که نوجوانان بخواهند آنها را بخورند. بااینحال، چالش «پاد
روزبهروز جلبتوجه کاربران یا مخاطبان برای کسبوکارها سختتر میشود، با وجود بیشمار گزینه یا محتوای رایگان سرگرمکننده هزینۀ زیادی نیاز است تا بتوان ایمپرشن بهدست آورد. از طرفی دیگر، کیفیت
در دنیای امروزی، تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) بهسرعت در حال پیشرفت است و نقشهای متعددی را در زندگی روزمرۀ ما ایفا میکند. از سیستمهای توصیهگر در شبکههای اجتماعی گرفته تا
در دنیای امروز، که اطلاعات با سرعت نور منتشر و مصرف میشوند، اهمیت محتوا در استراتژیهای روابطعمومی بیش از هر زمان دیگری مشهود است. محتوای ارزشمند و هدفمند بهعنوان ستون
دریافت بازخورد (Feedback) در هر کاری اهمیت خاص خودش را دارد. مهم است که مشتریان رستوران شما چه نظری دربارۀ دستپخت سرآشپز دارند. در صحنۀ نمایش این واکنشهای همزمان تماشاگران
تاریخ تبلیغات در ایران به ۱۳۰ سال پیش باز میگردد، از آن زمانی که تبلیغات چاپی بود و فقط متن داشت. از آگهی فروش فلان گرفته تا چنان در مطبوعات
در سال ۲۰۱۵، شیوع گستردۀ باکتری اشریشیا کلی (E. coli) در رستورانهای زنجیرهای چیپوتله در سیاتل و پورتلند، این برند محبوب را با یکی از بزرگترین چالشهای روابطعمومی خود مواجه
در زمانهای که تصمیمگیری مبتنی بر داده به یک قاعده تبدیل شده است، حوزۀ روابطعمومی دچار تحول شگرفی شده است. دوران قدیمی که در آن موفقیت یک کارزار روابطعمومی تنها
روزنامهنگاران عزیز، هوش مصنوعی تهدیدی برای شغل شما. اما نگران نباشید؛ شما همچنان میتوانید در این فضا موفق باشید. شرکتهای رسانهای در سراسر جهان اکنون با ماشینی روبرو هستند که