
استراتژیهای نوآورانۀ روابطعمومی میتوانند به شما کمک کنند تا از دیگران متمایز شوید، توجه رسانهها را جلب و مخاطبان هدف خود را درگیر کنید. بااینحال، چنین راهبردهایی خطرات و چالشهایی
فعالان محترم اکوسیستم استارتاپی ایران، همکاران، سهامداران و ساکنان کارخانه نوآوری آزادی در سال ۱۳۹۶ موسسان و سهامداران نیکاندیش شرکت همآوا، کارخانه نوآوری را بهعنوان نخستین و بزرگترین مرکز نوآوری
مدیریت یک کارفرمای دشوار و سختگیر در حوزۀ روابطعمومی (PR) ممکن است تجربهای چالشبرانگیز و استرسزا باشد. اما با امکانات و راهبردهای مناسب، میتوان بحرانهای پیشرو را به فرصتی برای
گزارش سال ۱۴۰۱ مجموعه رستورانهای زنجیرهای بینالمللی عطاویچ، دوشنبه ۱۰ مهرماه در رویداد «مزهها، فراتر از مرزها» منتشر شد. در این رویداد که دهم مهرماه ساعت بهصورت زنده در اینستاگرام
برای مدتهای طولانی آگاهیرسانی، جذب و متقاعدسازی مشتریان از جمله فعالیتهای مهم کسبوکارها بوده است. همچنین تغییر مسیر از رویکرد معاملاتی صرف به رویکرد ارتباطاتی اهداف ارتباطاتی کسبوکارها را از
آیا نیاز به نوشتن یک طرح جامع روابط عمومی دارید اما نمیدانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ حتی شاید ندانید که چگونه چشمانداز روابط عمومی را با برنامههای
هر سازمانی در طول فعالیت خود با بحرانهای مختلفی مواجه میشود که میتواند به حسن شهرت و کسبوکارش آسیب جدی وارد کند. برای محافظت از تصویر برند خود و به
گزارش بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۱ توسط یکتانت در اوایل شهریور ماه منتشر شد. این گزارش در ۱۲ بخش که با همکاری بازیگران بزرگ بازاریابی دیجیتال تدوین شده است
این روزها مستندی در سینما اکران است که قهرمان آن نه بازیگر خوشقیافهی پوستر، بلکه کاپیتانی است که کَشتیِ خودآگاه و ناخودآگاه بدن را به پیش میراند. قضاوت دربارهی مستند
دنیای ارتباطات سازمانی دنیایی پویا، سیال و همیشه در حال تکامل است. با این حال همواره با باورهای غلطی همراه است که فضای حوزه ارتباطات سازمانی را احاطه کردهاند. این